18 تیم بر اجرای محدودیت کرونایی در قائمشهر نظارت دارد


18 تیم بر اجرای محدودیت کرونایی در قائمشهر نظارت دارد

ساری – ایرنا – فرماندار قائمشهر با اعلام این که 18 تیم بر نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی این شهرستان نظارت دارند ، گفت که این تیم‌ها که متشکل از نمایندگان دستگاه های مختلف هستند ، از نخستین ساعات امروز کارشنان را شروع کردند.

یحیی یوسف پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : وضعیت شهرستان قائمشهر از لحاظ کرونایی نارنجی است و به همین دلیل گروه شغلی ۳ و ۴ به طور کامل تعطیل هستند و گروه شغلی سطح ۲ هم می توانند تا ساعت ۱۸ فعالیت داشته باشند.

وی فعالیت بدون محدودیت زمانی را تنها مربوط به صنوف گروه اول دانست که تامین مایحتاج اساسی و خدمات ضروری مردم را برعهده دارند و گفت : در سه نقطه مبادی ورودی شهر قائمشهر نظارت و بازرسی وجود دارد تا از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به داخل شهر جلوگیری شود.

فرماندار قائمشهر از وجود ۳۳ راه فرعی برای ورود به این شهرستان خبر داد و افزود : قرار شد برای کنترل این ورودی ها هم از نیروهای بسیج و سپاه استفاده شود.

یوسف پور از شهروندان سایر نقاط مازندران تقاضا کرد تا برای کنترل و کاهش شیوع کرونا طی دو هفته آینده از ورود به این شهرستان پرهیز کنند و همچنین از قائمشهری ها هم خواست تا به شهرهای مجاور سفر نکنند.

وی گفت : با همدلی می توانیم ویروس کرونا را ریشه کن کنیم و همراهی مردم می تواند وضعیت شهرستان را از نارنجی به سفید برساند.

فرماندار قائمشهر همچنین با اشاره به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا مبنی بر محدودیت های فعالیت برخی از واحدهای صنفی و تشدید نظارت بر بازار، گفت : از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۶۰ واحد صنفی متخلف به خاطر عدم رعایت محدودیت های کرونایی، پلمب شد.

یوسف پور افزود : در این مدت بیش از یکهزار و ۲۰۰ بازرسی از سطح این شهرستان انجام شد و تاکنون به ۳۵۰ واحد صنفی هم به خاطر تخلف برای نخستین بار ، تذکر داده شده است.

محدودیت زمانی فعالیت کسب و کارها با هدف کنترل شیوع کرونا از بیستم آبان ماه در کشور به اجرا گذاشته شد. طبق این مصوبه ساعت فعالیت مشاغل مختلف به استثنای مشاغل سطح یک که نیازمندی های اصلی مردم را تامین می کنند ، تا ساعت ۱۸ مجاز و پس از آن غیرمجاز اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس