عکس| افشای رابطه همسر حاکم دوبی و بادیگارد انگلیسی‌اش


شاهدخت هیا بنت حسین دختر ملک حسین پادشاه سابق اردن و خواهر ناتنی عبدالله دوم پادشاه فعلی اردن که همسر سابق محمد بن راشد آل مکتوم امیر دبی بود و از دست او فرار کرد، طبق افشاگری تازه صورت گرفته به معشوقه خود که محافظ‌اش بوده 1.2 میلیون پوند پول به عنوان حق السکوت پرداخت کرده بود.

آفتاب‌‌نیوز :

مجموع مبلغ این هدایا ۱.۲ میلیون پوند برآورد شده است که شامل یک ساعت ۱۲ هزار پوندی و یک شاتگان ۵۰ هزار پوندی می‌شود.

"هیا"، که اکنون عنوان "همسر سابق حاکم دوبی" را دارد، دو سال رابطه با "راسل فلاورز" داشته که به عنوان بادیگاردش کار می‌کرد.

همچنین از این روابط، سه بادیگارد دیگر هیا هم خبر داشتند و در سال ۲۰۱۶ برای ساکت کردن آنها هم پول زیادی داده شده است.

به نوشته روزنامه دیلی میل، هیا، جوانترین و ششمین همسر حاکم دوبی در ۲۰۱۸ از دست همسرش شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، گریخت و اکنون در لندن ساکن است.

روابط عاشقانه این زن با بادیگاردش در جریان جلسات پر تنش دادگاه علیه همسرش در لندن شکل گرفت؛ وی موفق شد حضانت دو فرزندش را به دست بیاورد.

همسر سابق حاکم دوبی هر جا که می‌رفت این بادیگارد را کنار خود داشت و همین روابط باعث شد تا همسر فلاورز به ازدواجش پس از چهار سال با این مرد پایان دهد و او را به خیانت متهم کرد.

یکی از دوستان نزدیک همسر این بادیگارد گفته است: همسر راسل فلاورز بر این باور است که این مرد به واسطه هدایا و پولی که از همسر ۴۶ ساله حاکم دوبی می‌گرفت، اغوا شده باشد.

این در حالیست که همسر سابق حاکم دوبی این ادعاهای مطرح شده درباره روابط عاشقانه‌اش را رد کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش