کاهش خسارت ناشی از کرونا در سایه اجرای طرح سلامت محله محور


کاهش خسارت ناشی از کرونا در سایه اجرای طرح سلامت محله محور

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: با اجرای طرح سلامت محله محور در صدد کاهش خسارت‌های کرونا به مردم هستیم، هدف از این طرح توانمندی مردم در مقابله با کرونا است تا مردم بتوانند در کنار این بیماری به زندگی خودشان با کمترین خسارات ادامه بدهند.

کاهش خسارت ناشی از کرونا در سایه اجرای طرح سلامت محله محور

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان، عصر روز گذشته، اول آذر ماه با حضور در رزمایش کمک مؤمنانه در مسجد جامع شهر فرمهین گفت: با اجرای طرح سلامت محله محور در صدد کاهش خسارت‌های کرونا به مردم هستیم، هدف از این طرح توانمندی مردم در مقابله با کرونا است تا مردم بتوانند در کنار این بیماری به زندگی خودشان با کمترین خسارات ادامه دهند.

وی بیان کرد: محور طرح یاد شده مسجد و امام جماعت است و در کنار آن افرادی که در رابطه با بهداشت وظیفه دارند، پایگاه بسیج، مؤسسات خیریه و سایر مجموعه‌های که می‌توانند کار‌های عام‌المنفعه انجام دهند در کنار همدیگر در قالب قرارگاه محله این طرح را کامل می‌کنند.

کریمی اظهار کرد: کار‌های زیادی از جمله رصد بیماران، درمان بیماران، قرنطینه و کمک‌های مومنانه پیش‌بینی شده که در هر محله به صورت چهره به چهره برای مردم توضیحات لازم داده می‌شود و از هموطنان درخواست داریم که همکاری لازم را داشته باشند تا در مهار کرونا موفق شده و در کنار همدیگر بخشی از این مشکلات را حل کنیم. نیرو‌های قرارگاه در هر محله، کار‌های رصدی، پایشی و غربالگری را انجام و متناسب با وضعیت هر محله اقدامات درمانی و سایر کمک های لازم را انجام خواهند داد.

وی افزود: به عنوان یک سرباز کوچک از همه مردم خوب استان مرکزی خواهان همکاری هستیم تا با یک عزم ملی با همدلی گوش به فرمان قرارگاه، در کنار هم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی موفق شویم، زنجیره بیماری کرونا را قطع کنیم. با شیوع کرونا خسارت های بسیاری به مردم وارد شد که اگر این روند ادامه پیدا کند، ممکن است این خسارات چند برابر شده و تاب جامعه را بگیرد، اما با همیاری مردم و مدافعان سلامت قطعا کرونا را شکست خواهیم داد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بحث سلامت مردم حائز اهمیت بوده و بنا بر همین طرح قرنطینه از امروز آغاز شده و امیدواریم مردم در این نهضت ملی شرکت کنند. چراکه اگر سلامت و امنیت در جامعه نباشد، جامعه دوام و بقا نخواهد داشت. مردم این را طرح محدودیت ندانند برای اینکه در جهت سلامت خودشان است و باید همکاری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403