رانندگان 109 خودرو با پلاک غیربومی در آوج تذکر گرفتند


رانندگان 109 خودرو با پلاک غیربومی در آوج تذکر گرفتند

قزوین - ایرنا - فرماندار آوج گفت: رانندگان 109خودرو با پلاک غیربومی در روز نخست اجرای محدودیت‌های کرونایی این شهرستان از سوی پلیس راه تذکر گرفتند.

نصرت الله علیرضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: رانندگان خودروهایی که از پلیس راه تذکر گرفتند با پلاک سایر استان ها بودند و قصد توقف در شهرهای این شهرستان و پیاده شدن از خودرو را داشتند.

فرماندار آوج افزود: ۲ خودرو با پلاک غیربومی نیز در روز گذشته به دلیل بی توجهی به تذکرات پلیس و توقف در شهرهای این شهرستان جریمه و اعمال قانون شدند.

علیرضایی با اشاره به ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای استان قزوین،گفت: با توجه به اینکه شهرهای شهرستان آوج فاقد کنارگذر هستند و خودروهای عبوری ناگزیر به ورود و عبور از شهرها هستند، با هماهنگی عوامل شهرداری و پلیس راه و انسداد مسیرهای کندرو شهری، به خودروهای ورودی با پلاک غیربومی از روز گذشته اجازه توقف داده نمی شود و آنها باید بدون هرگونه متوقف شدن شهرهای این شهرستان را ترک کنند در غیر این صورت جریمه و اعمال قانون می شوند.

وی با بیان اینکه شهرستان آوج در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد،افزود: با توجه به این موضوع تعطیلی و محدودیت فعالیت اصناف در این شهرستان شامل مشاغل و فعالیت های گروه چهار از جمله باشگاه ها و سالن های ورزشی، بوستان ها و تالارهای پذیرایی و ممنوعیت تجمعات مذهبی و آئینی و برگزاری مراسم ختم و عروسی می‌شود.

فرماندار آوج گفت: همکاری اصناف و مردم در این شهرستان با عوامل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای اجرای محدودیت ها بسیار خوب بوده و تنش، مخالفت و سنگ اندازی در این مسیر وجود نداشته است.

علیرضایی افزود: میانگین ابتلای شهروندان شهرستان آوج به کرونا روزانه ۶ نفر است اما متوسط بستری بیماران در بیمارستان ها زیر ۲ نفر در روز است.

وی با بیان اینکه با تدبیر مدیریتی و با همکاری مردم می توان شیوع کرونا را در جامعه کاهش داد،اظهار داشت: همه هنر مدیریتی ما در شرایط فعلی باید حفظ سلامت مردم توامات با حفظ معیشت آنهاست.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آوج در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک