عشایر بازوان توانمند انقلاب هستند


عشایر بازوان توانمند انقلاب هستند

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: عشایر و طوایف بازوان توانمند انقلاب در عرصه‌های مختلف هستند و همواره عامل دلگرمی نظام بوده‌اند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی سرلک روز یکشنبه در نشست هم اندیشی سران ایلات و عشایر الیگودرز به مناسبت هفته بسیج افزود: عشایر در زمان جنگ با رشادت و دلیرمردی های خود باعث دلگرمی دیگر رزمندگان بودند.

وی ویژگی دیگر عشایر را پیروی از ولایت، رهبری و دفاع از انقلاب و ارزش های آن برشمرد و تصریح کرد: عشایر امروز نیز در بخش های مختلف به ویژه اقتصاد‍ یک قشر تاثیرگذار و مولد هستند.

امام جمعه الیگودرز گفت: از سران عشایر درخواست می شود با توجه به گسترش کرونا از برگزاری مراسم جشن و عزا در منطقه جلوگیری کنند و مراقب باشند برخی بدعت های غلط، جایگزین فرهنگ بزرگ ایرانی اسلامی بین مردم نشود.

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز نیز گفت: عشایر از قشرهای مهم و تاثیرگذار جامعه هستند که برای دفاع از انقلاب و تداوم نظام جمهوری اسلامی تمام توان خود را بکار گرفته اند و اکنون باید مراقب فتنه انگیزی دشمنان اسلام باشند.

سرهنگ محمد برامکی تصریح کرد: بعد از جنگ و شکست دشمنان در عرصه های مختلف، دشمن امروز فرهنگ و آداب ما را نشانه گرفته است و تلاش می کند روحیه برادری، اتحاد و همدلی را با ایجاد نفاق قومی و طایفه ای از بین ببرد.

برنامه های هفته بسیج از ۳۰ آبان آغاز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن