فرمانده سپاه کرمان: جهش تولید در سایه کار جهادی تحقق می‌یابد


فرمانده سپاه کرمان: جهش تولید در سایه کار جهادی تحقق می‌یابد

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از فرهنگ و کار جهادی به عنوان زمینه ساز تحقق شعار سال یعنی جهش تولید نام برد که در شرایط کنونی جامعه به این فرهنگ بیش از هر زمان دیگر نیازمند است.

به گزارش ایرنا ، سردار حسین معروفی شامگاه شنبه در نشست تکریم مدیرعامل پیشین شرکت گهر زمین افزود: شواهد امر و تجربه عینی این جهش و رونق تولید را ما بخوبی در دوران مدیریت سردار پوریانی در این حوزه معدنی شاهدیم که توانستند با همت جهادی خود و همراهانش و تلاش شبانه روزی در دل کویر خشک منطقه گهر زمین سیرجان لاله های اشتغال پایدار ایجاد کنند.

وی از سردار پوریانی به عنوان شخصیتی چند وجهی نام برد که دیروز در دوران دفاع مقدس در لشکر ثارالله شاهد موفقیت هایش بودیم و امروز هم در مقابله با تحریم های ظالمانه در میدان اقتصادی توانستند طی چند سال اخیر با تقویت زیرساخت های تولید و توسعه این بخش تعداد فرصت های شغلی را از ۵۰مورد به هفتهزار مورد ارتقا بخشند .

به گفته سردار معروفی شرکت سنگ آهن گهرزمین سیرجان با بومی‌سازی قطعات با تکیه بر دانش و توان داخلی، علاوه بر اشتغالزایی و جلوگیری خروج ارز از کشور، توانسته فرایند تکمیل کارخانه‌های نیمه تمام، جهش در تولید و ارزش افزوده مواد معدنی را بیش از ظرفیت نامی خود در شرایط جنگ اقتصادی فعلی کشور محقق کند.

سردار معروفی ضمن قدردانی از خدمات گذشته مدیرعامل پیشین گهرزمین از محمد فلاح مدیرعامل جدید این حوزه معدنی به عنوان نیروهای انقلابی و از پیشکسوتان دفاع‌مقدس نام برد که قطعا با کار جهادی می تواند زمینه ایجاد اشتغال بیشتر و توسعه بخش های تولید را فراهم کند.

حمایت پیشکسوتان دفاع مقدس از مدیریت جهادی در گهر زمین
همچنین در این‌ مراسم ۲۵ نفر از فرماندهان لشکر تازه‌تاسیس سپهبد شهید سلیمانی، به نمایندگی از ده‌ها هزار نفر از پیشکسوتان، ایثارگران و نیروهای گردان‌های تحت امر خود، طی نامه‌ای به سردار علی‌اکبر پوریانی، از عملکرد ایشان و همکارانش در جنگ اقتصادی و حرکت در مسیر تحقق منویات مقام‌معظم رهبری تجلیل کردند.

فرمانده سپاه کرمان: جهش تولید در سایه کار جهادی تحقق می‌یابد


مدیرعامل پیشین گهر زمین در این نشست ضمن قدردانی از سردار معروفی برای ریل‌گذاری و ایجاد ساختار سازمانی، در مسیر حرکت نیروهای جبهه انقلاب، با اشاره به نقش سردار آسمانی در انسجام‌بخشی به نیروها، فرمانده سپاه ثارالله را ادامه دهنده این راه دانست.

سردار علی اکبر پوریانی ضمن قدردانی از فرمانده سپاه ثارالله و سایر فرماندهان لشکر، انتخاب محمد فلاح به عنوان مدیر عامل جدید گهر زمین را ستود و اظهار امیدواری کرد که این مجموعه عظیم صنعتی و معدنی که طی هفت سال با تلاش نیروهای جهادی از فروپاشی به این جایگاه رسیده، مسیر توسعه و اشتغال‌زایی و جهش تولید را در کنار مسئولیت‌های اجتماعی خود ادامه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی