آخرین قیمت اسقاط خودرو / اتوبوس اسقاطی 90 میلیون تومان!


آخرین قیمت اسقاط خودرو / اتوبوس اسقاطی 90 میلیون تومان!

میانگین سن مجاز برای وسایل نقلیه 20 سال است و بعد از آن فرسوده حساب می‌شوند. در این صورت دارندگان این خودروها باید برای اسقاط اقدام کنند. اما محمدجواد نصراللهی، مدیرسامانه ملی اسقاط خودرو می‌گوید: تمایل مردم برای اسقاط خودرو کم شده است. نوشته آخرین قیمت اسقاط خودرو / اتوبوس اسقاطی 90 میلیون تومان! اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، اگرچه خودروهای بالای 20 سال باید اسقاط شوند اما مدیرسامانه ملی اسقاط خودرو می‌گوید تمایل مردم برای اسقاط خودرو کم شده است.

محمدجواد نصراللهی در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید از سال 97 که واردات خودرو ممنوع شد این فرآیند کند شده است. به اندازه‌ای که از 215 مرکز اسقاط خودرو در کشور تقریبا 15 مرکز کار می‌کنند.

کاهش واردات خودرو از یک سو و افزایش قیمت خودرو از سوی دیگر مانع جدی برای اسقاط خودروهای فرسوده است. چراکه قیمت خودروی اسقاط شده بسیار پایین است و دارندگان این خودروها نمی‌توانند به سادگی خودروی جدیدی را جایگزین کنند.

آخرین قیمت برای اسقاط خودرو در مراکز اسقاط در جدول زیر آمده است. جدولی که نشان می‌دهد چرا تمایل مردم برای اسقاط خودرو کم شده است؟

اخبار مرتبط با خودرو را در صفحه اختصاصی خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...