راه‌اندازی باشگاه آموزشی مدیران صنایع نفت و گاز


راه‌اندازی باشگاه آموزشی مدیران صنایع نفت و گاز

کیش- ایرنا- باشگاه آموزشی مدیران صنایع نفت و گاز با امضای تفاهم‌نامه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و شرکت نفت ستاره‌ خلیج فارس اجرایی می‌شود.

به گزارش ایرنا،‌ زمینه‌ هم‌کاری راهبردی شرکت نفت ستاره‌ خلیج فارس و پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران طی جلساتی در بندرعباس و کیش امکان‌سنجی شد و به دنبال آن، آموزش و پژوهش، نوآوری همگام با تحول دیجیتال و دانشگاه شرکتی (سازمانی) به عنوان مهم‌ترین زمینه‌های همکاری دانشگاه و صنعت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همکاری‌ مشترک در زمینه‌ی طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های کاربردی تخصصی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و آموزش، همکاری در راه‌اندازی و پشتیبانی مرکز نوآوری تخصصی مشترک و حمایت از استارتاپ‌ها و هسته‌های فن‌آور در حوزه‌های صنعتی مورد نیاز صنعت، - همکاری در ارایه خدمات آموزش تخصصی و کاربردی به صنعت و دانشگاه و نیز مخاطبان آزاد، هم‌چنین فرهنگ‌سازی در سطح ملی با راه‌اندازی باشگاه آموزشی مدیران صنایع نفت و گاز از جمله سرفصل‌های مطرح در این تفاهم‌نامه است.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت نفت ستاره‌ خلیج فارس و رئیس، معاونان و مدیران ارشد پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟