تیم فوتبال بانوان ملوان در هفته اول لیگ برتر مهمان بوشهر است


تیم فوتبال بانوان ملوان در هفته اول لیگ برتر مهمان بوشهر است

رشت - ایرنا - تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در هفته اول لیگ برتر کشور باید در بوشهر به میدان برود.

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور قرعه کشی شد و تیمهای حاضر در این مسابقات در هفته اول حریفان خود را شناختند.

میثم شاهین افزود: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال و طبق قرعه کشی انجام شده ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته اول این رقابت ها باید روز جمعه هفته جاری هفتم آذر ماه در بوشهر مقابل تیم فوتبال بانوان سارگل بوشهر قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین هفته دوم این رقابت ها نیز قرعه کشی شده که تیمهای حاضر باید روز ۱۴ آذر ماه به مصاف هم بروند که تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در این هفته با قرعه استراحت روبرو شده است.

وی بیان کرد: در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور تیمهای ذوب آهن و سپاهان اصفهان ، ملوان بندرانزلی ، نماینده البرز ، همیاری آذربایجان غربی ، شهرداری سیرجان ، سارگل بوشهر ، پالایش گاز ایلام و وچان کردستان به صورت دوره ای در یک گروه با هم رقابت می کنند.

شاهین با اشاره به رقابت های فصل گذشته لیگ برتر بانوان یادآور شد د: فصل گذشته و به دلیل شیوع بیماری کرونا، چهار هفته پایانی این مسابقات انجام نشد که تا آن زمان تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در رتبه هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: هم اینک معصومعه جهانچی مربی ارزنده فوتبال بانوان گیلان هدایت تیم فوتبال بانوان ملوان را برعهده دارد و امیدواریم که این تیم در رقابت های فصل جاری لیگ برتر بانوان کشور نتایج قابل قبولی را کسب و در نهایت مقام شایسته ای را تصاحب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403