فراخوان جشنواره هنری «مهرانه» در البرز منتشر شد


فراخوان جشنواره هنری «مهرانه» در البرز منتشر شد

کرج - ایرنا - همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج، فراخوان جشنواره هنری «مهرانه» توسط معاونت فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌استان البرز منتشر شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره هنری در ۲ محور اصلی و طنز طراحی شده که محور اصلی آن شامل سه فصل می باشد.

سعید صادقی افزود: فصل اول به نام فصل «مهر» با موضوع کمک به همنوعان، کمک مومنانه، جهش تولید، گروه های جهادی و کمک به اقشار آسیب دیده بوده و فصل دوم با عنوان «رسول مهر» با موضوع جهالیت مدرن که منظور، دلنوشته برای پیامبر رحمت و مهربانی است.

وی اظهار داشت: سومین فصل محور اصلی، ویژه با عنوان «حبیب مهر» در مورد سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص یافته است.

وی دومین محور جشنواره را در «طنز» دانست و گفت: این محور نیز شامل ۲ بخش بوده که نخستین بخش «خانه مهر» با موضوع مفاهیم مرتبط با فرهنگ عمومی، حقوق شهروندی و سبک زندگی

است .

صادقی اضافه کرد: همچنین دومین بخش محور طنز نیز «مهر خنده» است که به شوخی با ماسک زدن و کرونا می پردازد.

وی ادامه داد: آثار ارسالی بایستی در قالب فیلم کوتاه تلفن همراه، شعر، دلنوشته، طراحی پوستر، اسندآپ کمدی، گویندگی رادیویی، عکس و اجرای تلویزیونی باشد.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان البرز با بیان اینکه تمام آثار بایستی با تلفن همراه ضبط شده باشد، گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به شماره تلفن ۰۹۹۰۵۴۸۳۹۴ در تمام پیام رسان ها ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری حوزه هنری استان البرز برگزار می شود، افزود: شرکت کنندگان از امروز تا پنجم دی ماه فرصت دارند که آثار خود را به این شماره ارسال کرده و آیین اختتامیه آن در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

تولید ویژه برنامه تلویزیونی مدرسه عشق

صادقی در ادامه به دیگر برنامه های هفته بسیج این معاونت اشاره کرد و اظهار داشت: ساخت یک ویژه برنامه تلویزیونی با نام «مدرسه عشق» را در دست اقدام داریم که میهمان ویژه آن فرمانده سپاه استان البرز بوده و روز پنجم آذرماه از شبکه استانی پخش می شود.

وی گفت: این ویژه برنامه به معرفی کارآفرین نمونه بسیجی، نخبه بسیجی، چهره برتر بسیجی (هنری، ورزشی، فرهنگی)، گزارش میدانی مردمی در مورد بسیج و معرفی کتاب می پردازد.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان البرز یادآور شد: همچنین نماهنگی با همکاری حوزه هنری استان البرز به مناسبت هفته بسیج در قالب موسیقی وتصویر تهیه و در صدا و سیما پخش می شود.

یکم تا هفتم آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی