محدودیت‌های ترافیکی در خلخال افزایش یافت


محدودیت‌های ترافیکی در خلخال افزایش یافت

اردبیل _ ایرنا _ فرماندار خلخال گفت: در اجرای گام سوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مقابله با کرونا ، محدودیت‌های ترافیکی تردد در خلخال افزایش یافت.

فریدون بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این طرح با هدف کاهش ابتلا به بیماری کرونا و قطع زنجیره بیماری با افزایش شدت نظارت و کنترل ترافیکی اجرا شده و از مردم خلخال درخواست داریم برای مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا به همه موارد خواسته شده از سوی ستاد قرارگاه زیستی توجه کنند.

او افزود: محدودیت تردد در خیابان امام خمینی (ره) برای سهولت تردد توسط نیروهای راهور اجرایی می‌شود.

وی به مردم توصیه کرد از تردد در مسیرهای پرجمعیت ، پیاده‌روها و بازار خودداری و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌ها بهداشتی را در اولویت قرار بدهند.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیربومی و جلوگیری از ورود این گونه خودروها به مبادی ورودی شهر گفت: روستاییان در زمان مراجعه به شهر و هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

او تشریح کرد: حضور در تجمعات بویژه مجالس ختم و عروسی ممنوع بوده و مسوولیت نظارت و برخورد با عوامل بی‌توجه به موارد یاد شده در مناطق روستایی به بخشداران و دهیاران شهرستان سپرده شده است.

فرماندار خلخال با بیان اینکه نانوایی‌ها بیشترین سهم مراجعات مردمی روزانه را بخود اختصاص داده‌اند، افزود: این واحدها ملزم به رعایت موازین بهداشتی بوده و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مراجع ذیصلاح گزارش کنند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...