جوابیه شرکت ملی گاز به گزارش گرانی سیلندر‌های گاز مایع در مناطق سردسیر


جوابیه شرکت ملی گاز به گزارش گرانی سیلندر‌های گاز مایع در مناطق سردسیر

شرکت ملی گاز به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داد.

جوابیه شرکت ملی گاز به گزارش گرانی سیلندر‌های گاز مایع در مناطق سردسیربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی گاز در پاسخ به گزارش منتشر شده در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان در مورخ ۲۳ آبان ماه ۹۹ ، با عنوان "سیلندر‌های گران در مناطق سردسیر! / صف‌هایی که تمامی ندارد: " جوابیه ای صادر کرد.

در این جوابیه آمده است:

"با توجه به اینکه مصاحبه انجام شده با مدیر عامل محترم بصورت مستند و تصویری انجام پذیرفته است انتظار می رود عیناً صحبت‌های انجام شده مطرح و در اخبارمربوطه درج شودو تأکید ایشان در مصاحبه انجام شده مبنی بر عدم وجود صنف در بخش متقاضیان واقعی و واجد شرایط از جمله خانوارو عشایری می‌باشد که متصل به شبکه گاز سراسری نمی‌باشند. همچنین درتأمین و توزیع میزان گاز مایع تاکنون هیچ محدودیتی نداشته کما اینکه نسبت به میزان مصرف در سال گذشته افزایش هم داشته ایم.

قیمت عرضه گازمایع از روش متعارف و قانونی و برای خانوار‌های روستایی و عشایری که در سامانه سدف ثبت نام نموده و واجد شرایط دریافت گازمایع می‌باشند مطابق قیمت مصوب دولتی به ازای هر کپسول ۱۱ کیلویی ۹۷۰۰ تومان میباشد که بصورت الکترونیکی و ازطریق پوز‌های بانکی در اختیار عامیلن توزیع قابل پرداخت است.

بدیهی است عرضه بیش از قیمت مصوب دولتی که توسط خبرنگار آن خبرگزاری محترم اشاره شده است، غیر مجاز و غیرقانونی بوده و خارج از شبکه توزیع عرضه مجاز می‌باشد. همچنین نظارت بر عرضه فعالیت گازمایع نیز مرتبط با سازمان‌های نظارتی بوده و خوشبختانه با پیگیری‌هایی که توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی صورت پذیرفته در سطح زیادی از کشور حل و برطرف شده است.

در خصوص دو موضوعی که خبرنگار آن خبرگزاری محترم دررابطه با روستاییان شهرستان خوشاب و همچنین اهالی شهر تازه تأسیس نوده انقلاب نیز در متن گزارش به آن اشاره نموده اند، مربوط به زمان قبل از مصاحبه مدیر عامل این شرکت بوده و ایشان نیز در پاسخ به پرسش خبرنگار آن خبرگزاری توضیحات لازم را مبنی بر پیگیری مشکلات مطروحه ارائه نمودند و در حال حاضر ضمن پیگیری موضوع، سوخت لازم برای ۲۶ خانوار ساکن روستا نوده انقلاب در تاریخ ۲۲/۸/۹۹ ارسال و سهمیه سوخت خود را دریافت نموده اند و روستای مذکور قبل از اتصال به شبکه گازشهری دارای دوباب فروشندگی سوخت مایع بوده که با گسترش شبکه گاز شهری و کاهش مصرف کنندگان نفت سفید، یکی ازشعبات آن غیر فعال گردیده است؛ لذا خواهشمند است به جهت حفظ اعتماد دو جانبه و همکاری‌های آتی از درج مشکلات گذشته و بعضاً تکراری که برطرف گردیده اند خودداری شود.

در پارگراف آخرنیز تأکید می‌گردد استفاده غیراستانداردو غیر ایمن از LPG بعنوان سوخت خودرو، جان افراد به خطر انداخته و حوادث ایجاد شده نیز تأکید بر این موضوع است."

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)