ناحیه صنعتی نالوس اشنویه، امسال افتتاح می‌شود


ناحیه صنعتی  نالوس  اشنویه، امسال افتتاح می‌شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار اشنویه گفت: ناحیه صنعتی نالوس این شهرستان که از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است تا پیش از پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالسلام مام‌عزیزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زیرساخت‌های اصلی ناحیه صنعتی نالوس که عملیات تکمیل ساخت آن از سال ۱۳۹۷ شروع شده‌، هم‌اکنون در مرحله تامین آب و شن‌ریزی معابر در دست اجراست و به زودی واگذاری زمین‌ها به اشخاص آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی با هزینه بیش از ۴۰ میلیارد ریالی احداث شده، اظهار داشت: اولویت‌بندی واگذاری زمین‌ها از طریق کارگروه اشتغال و با اولویت چهار مبنای اصلی میزان اشتغال‌زایی، توانایی مالی فرد متقاضی، تناسب طرح با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان و تنوع و نوآوری پیش‌بینی شده است.

فرماندار اشنویه گفت: افراد متقاضی و شهروندان جهت اطلاع از نحوه واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی برای اجرای طرح‌های خود می‌توانند به فرمانداری، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا اداره صنعت، معدن ‌و تجارت این شهرستان مراجعه کنند.

مام‌عزیزی افزود: ناحیه صنعتی نالوس با عرصه ۵۰ هکتاری خود دارای ۱۰۰ قطعه بوده و در مسیر اشنویه به پیرانشهر واقع شده است.

شهرستان مرزی اشنویه دارای یک شهرک صنعتی بوده که با ۷۵ واحد صنعتی در پنج کیلومتری جاده اشنویه - ارومیه واقع شده و ظرفیت آن به اتمام رسیده است.

۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان‌غربی وجود دارد و در حال حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های این استان در اختیار این تعداد شهرک صنعتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!