آئودی TT RS مدل 2021، گران‌تر با جزئیات بیشتر


آئودی TT RS مدل 2021، گران‌تر با جزئیات بیشتر

کوپه 5 سیلندر توربوی 394 اسب بخاری آئودی با تزئینات مشکی بدنه و فیبر کربن در داخل کابین و تجهیزات بیشتر، قیمتی بالاتر از قبل خواهد داشت. آئودی به‌روزرسانی مدل 2021 تی تی RS خود را اعلام کرده است. این خودرو به چرخ‌های 20 اینچی جدید 7 پره با تایرهای چهار فصل همراه با کالیپرهای … The post آئودی TT RS مدل 2021، گران‌تر با جزئیات بیشتر appeared first...

کوپه ۵ سیلندر توربوی ۳۹۴ اسب بخاری آئودی با تزئینات مشکی بدنه و فیبر کربن در داخل کابین و تجهیزات بیشتر، قیمتی بالاتر از قبل خواهد داشت.

آئودی TT RS مدل 2021، گران‌تر با جزئیات بیشتر

آئودی به‌روزرسانی مدل ۲۰۲۱ تی تی RS خود را اعلام کرده است. این خودرو به چرخ‌های ۲۰ اینچی جدید ۷ پره با تایرهای چهار فصل همراه با کالیپرهای ترمز قرمز رنگ، اگزوز اسپرت جدید، تزئینات بیرونی مشکی رنگ و تزئینات داخلی فیبر کربنی در کنسول وسط و رودری ها مجهز شده و همچنین اپل کارپلی و اندروید اتو نیز به صورت استاندارد روی آن نصب شده‌اند. سیستم صوتی بنگ‌اند اولاوسن و سیستم سرگرمی با مسیریاب و سیستم ایمنی دستیار حفظ خودرو بین خطوط جاده نیز در این خودرو به صورت استاندارد جا گرفته‌اند.

آئودی TT RS مدل 2021، گران‌تر با جزئیات بیشتر

در بخش فنی، TT RS مجهز به یک موتور ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژر است که ۳۹۴ اسب بخار و ۴۸۰ نیوتن‌متر تولیدی آن از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه خودکار و با سیستم چهار چرخ محرک کواتروی آئودی شتاب صفر تا صد ۳.۶ ثانیه‌ای و ۴۰۰ متر ۱۱.۸ ثانیه‌ای را رقم می‌زند.

اکنون آئودی TT RS کوپه مدل ۲۰۲۱ با قیمت ۷۳۵۴۵ دلاری در دسترس است. این قیمت نسبت به گذشته و مدل ۲۰۲۰ نشان از افزایش ۴۹۵۰ دلاری دارد. هرچند این مدل با تغییرات صورت گرفته کمی جذاب‌تر و اسپرت تر از قبل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن