رانندگان متخلف اسفراینی به تامین اقلام بهداشتی محکوم شدند


رانندگان متخلف اسفراینی به تامین اقلام بهداشتی محکوم شدند

بجنورد- ایرنا-کمیته انضباطی تاکسی‌های درون شهری اسفراین 2 راننده متخلف را به تامین اقلام بهداشتی برای حمل و نقل عمومی شهری محکوم کردند.

شهردار اسفراین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احکام رانندگان متخلف تاکسی درون شهری در نشست کمیته انضباطی تاکسی های عمومی درون شهری برای بررسی پرونده پنج تخلف با موضوع رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و نرخ کرایه مصوب ایام کرونا صادر شده است.

محسن لعل قادری افزود: اعضای کمیته انضباطی تاکسی های عمومی درون شهری برای سه راننده متخلف برای بار نخست تذکر کتبی صادر و ۲ راننده دیگر را نیز به پرداخت جریمه نقدی و صرف هزینه آن برای خرید و توزیع اقلام بهداشتی در میان رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری اسفراین ملزم کردند.

۷۰۰ دستگاه تاکسی در بخش حمل و نقل درون شهری اسفراین فعالیت می کنند که ۲۴۵ تاکسی در بخش حمل و نقل عمومی و بقیه به عنوان تاکسی تلفنی فعال هستند.
اسفراین مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری، به عنوان سومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرارد دارد و از بیش از یک ماه گذشته در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارد و از اول آذرماه بر اساس مصوبه مقابله با کرونا اکنون رده های شغلی ۲، ۳ و ۴ درآن تعطیل و ورود افراد غیر بومی و خروج افراد بومی به سایر نقاط به مدت دو هفته ممنوع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان