برنامه های آموزشی و مسابقات قرآن باید با رویکرد هنری برگزار شوند


 برنامه های  آموزشی و مسابقات قرآن باید با رویکرد هنری برگزار شوند

بحرینی بر لزوم برگزاری مسابقات و برنامه های آموزشی قرآن با رویکرد هنری تاکید کرد و گفت: کلیه برنامه های قرآنی منطقه آزاد اروند باید به صورت مدون و جدی برگزار و پیگیری شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حمید بحرینی» ظهر امروز (سه شنبه ۴ آذر) در نشست هم اندیشی با تنی چند از مدیران موسسات قرآنی آبادان و خرمشهر که به درخواست و دغدغه مندی آنان در راستای اجرای برنامه های قرآنی در سالن جلسات معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد اظهار کرد: ما با هر آنچه که در اختیار داریم در کنار موسسات قرآنی منطقه هستیم و در جهت اجرای برنامه های قرآنی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مدیر توسعه فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند افزود: با توجه به شرایط حاکم در کشور و منطقه ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ که باعث تعطیلی این قبیل برنامه ها شده، لذا اجرای برنامه ها و فعالیت های قرآنی باید در بستر فضای مجازی به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

وی خواستار زمانبندی اجرایی مناسب برای اجرای برنامه های قرآنی تا پایان سال جاری شد و تصریح کرد: رویکرد ما در بحث برنامه های فرهنگی و هنری به ویژه برنامه های قرآنی مشارکت و حمایت از موسسات متخصص و بومی است تا با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از کرونا ویروس بتوانیم جریان سازی خوبی را به سرانجام برسانیم.

بحرینی یکی از مهم ترین برنامه های مدنظر در بحث قرآنی را آموزش اساتید مطرح کشوری و بین المللی در بستر وبینار دانست و اضافه کرد: حضور اساتید مطرح قرآنی کشوری و بین المللی عامل توسعه و پیشرفت علاقه مندان و تمایل نسل جدید به قرآن کریم در این منطقه خواهد شد، لذا باید از همه ظرفیت های جوانان نخبه، پیشکسوتان، اساتید و مدرسین قرآنی استفاده و بهره لازم را ببریم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات و دیگر برنامه های آموزشی قرآنی باید با رویکرد هنری و به صورت مدون و جدی در منطقه آزاد اروند برگزار و پیگیری شوند عنوان کرد: موسسات قرآنی نیز در راستای پیشرفت و توسعه و همچنین آموزش قرآن کریم بایستی از افراد متخصص، جوانان نخبه و اساتید برجسته کشوری استفاده کنند‌.

مدیر فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند یاد آور شد: هدف معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند فراگیر کردن آموزش قرآن در میان مردم و شهروندان منطقه آزاد اروند است.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟