جاده مهریز به دهستان تنگچنار به تامین بودجه ملی نیاز دارد


جاده مهریز به دهستان تنگچنار به تامین بودجه ملی نیاز دارد

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده اصلی مهریز به دهستان تنگچنار که علاوه بر مردم منطقه مورد استفاده تعدادی از مردم شهرستان خاتم از توابع استان یزد قرار می‌گیرد برای 2 بانده شدن به ساماندهی اساسی و تامین بودجه ملی نیاز دارد.

محمدرضا صباغیانبافقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تحقق این طرح جزو مطالبات مردم ۲ شهرستان یادشده در این حوزه انتخابیه است افزود: در این ارتباط تاکنون با برگزاری جلسه‌های مکرر موضوع پیگیری شده ولی به همراهی و اختصاص بودجه ملی نیاز است .

نماینده شهرستان های بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز با بیان اینکه تردد زیاد مردم در این جاده موجب برخی حوادث رانندگی است، دو بانده کردن آن و ساماندهی مسیر موجب کاهش حوادث و تامین رفاه حال مردم و مسافران می‌شود، ابراز امیدواری کرد که تحقق طرح در اولویت برنامه‌های عمرانی مسوولان ارشد استان قرار گیرد.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهریز گفته بود که ۲ بانده کردن جاده دهستان تنگچنار به طول ۳۵ کیلومتر به ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد تا علاوه بر شهروندان منطقه ، مردم شهرستان خاتم نیز بتوانند به راحتی از این مسیر استفاده کنند.

علیرضا مرادیان ۱۶ شهریورماه گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه با وجود رفت و آمد زیاد مردم ،این جاده هنوز تک بانده است و موجب وقوع تصادف زیاد می‌شود، افزود: یکی از مطالبات مهم برخی مردم شهرستان های مهریز و خاتم که از این جاده برای تردد استفاده می‌کنند، ۲ بانده کردن آن است که به حمایت و اختصاص بودجه ملی نیاز دارد.

این مسوول اظهار کرد: تاکنون تنها بخشی از مسیر بهسازی و اصلاح شده و برای سرعت بخشیدن به آن و اجرای کامل طرح نیاز به همکاری مسوولان شهرستان و استان یزد برای تخصیص بودجه دارد .

دهستان تنگچنار با چهار هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شهر مهریز قرار دارد .

شهرستان مهریز ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد که ۳۰ درصد در مناطق روستایی دهستان‌های خورمیزات، تنگچنار، ارنان، میانکوه و بهادران زندگی می‌کنند و جمعیت شهرستان خاتم نیز جدود ۴۰ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان