چاپگر بی سیم اچ پی از سری آفیسجت (+تصاویر)


موبنا؛ محمدمهدوی – آفیسجت پرو 8028 نام یک چاپگر چند منظوره بی سیم از کمپانی اچ پی است که حدود 9.5 کیلوگرم وزن دارد. کابینت آت تماما از پلاستیک بازیافتی تولید شده و مقاومت بالایی نیز دارد. این محصول از خدماتی مانند: چاپ، اسکن، کپی و فکس پشتیبانی می کند. روی بدنه آن یک نمایشگر 2.65 اینچی لمسی رنگی نیز مشاهده می شود که برای اعمال تنظیمات توسط...

موبنا؛ محمدمهدوی – آفیسجت پرو 8028 نام یک چاپگر چند منظوره بی سیم از کمپانی اچ پی است که حدود 9.5 کیلوگرم وزن دارد. کابینت آت تماما از پلاستیک بازیافتی تولید شده و مقاومت بالایی نیز دارد.

چاپگر بی سیم اچ پی از سری آفیسجت (+تصاویر)

این محصول از خدماتی مانند: چاپ، اسکن، کپی و فکس پشتیبانی می کند. روی بدنه آن یک نمایشگر 2.65 اینچی لمسی رنگی نیز مشاهده می شود که برای اعمال تنظیمات توسط کاربر مورد استفاده قرار می گیرد. این چاپگر در حالت چاپ سیاه و سفید هر دقیقه 20 صفحه و در حالت رنگی 10 صفحه خروجی دارد.

چاپگر بی سیم اچ پی از سری آفیسجت (+تصاویر)

از کارتریج HP 910XL high capacity ink cartridges پشتیبانی می کند. از ارتباط وای فای برای اتصال مستقیم به تلفن هوشمند و تبلت استفاده می کند. همچنین با استفاده از بلوتوث نیز می تواند به لپ تاپ یا رایانه خانگی متصل شود.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول پشتیبانی از دستیار صوتی الکسای آمازون و گوگل هوم است.

برای خرید این محصول در صفحه آمازون باید 144.98 دلار هزینه کنید.

چاپگر بی سیم اچ پی از سری آفیسجت (+تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سخت افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در