نیروی زمینی متناسب با تهدیدات، ظرفیت‌های دفاعی را ایجاد می‌کند


نیروی زمینی متناسب با تهدیدات، ظرفیت‌های دفاعی را ایجاد می‌کند

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش بر آمادگی این نیرو مقابل تهدیدات منطقه تاکید و خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش همواره تحولات منطقه را رصد کرده و متناسب با منازعات و تهدیدات پیش‌رو ظرفیت‌های دفاعی لازم را ایجاد می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به نقش نیروی زمینی در رزمایش «ذوالفقار ۹۹» اظهار داشت: در این رزمایش نیروی زمینی سناریو تک به ساحل دشمن را داشت و توانست در این رابطه به موفقیت‌ها و اهداف مورد نظر دست یابد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: برای نخستین بار نفربرهای آبی - خاکی نیروی زمینی را در این رزمایش آفندی و مجهز به تسلیحات کردیم که قدرت مانور و پاسخگویی در عرصه رزم زمینی را داشته باشند.

حیدری با اشاره به اینکه رزمایش «ذوالفقار ۹۹» در بخش‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافندی موفق به کسب توفیقات ارزنده‌ای شد و بازتاب خوبی در عرصه بین‌المللی داشت، افزود: در بخشی از این رزمایش، نفربرهای تجهیز شده نزاجا در اجرای عملیات آبی خاکی با پیمایش مسافتی در آب به مواضع دشمن فرضی رسیده و سواحل را با قدرت آفندیِ ایجاد شده به تصرف درآوردند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی زمینی در مقابله با تهدیدات منطقه، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش همواره تحولات منطقه را رصد کرده و متناسب با منازعات و تهدیدات پیش‌رو ظرفیت‌های دفاعی لازم را ایجاد می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان