٩ واحد صنفی متخلف در شهرستان ملارد پلمب شد


٩ واحد صنفی متخلف در شهرستان ملارد پلمب شد

تهران- ایرنا- اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد اعلام کرد: در چهارمین روز از طرح محدودیت‌های کرونایی، گشت مشترک بازرسی از نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا با حضور بازرسان فرمانداری، اداره صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و نیروی انتظامی انجام و ٩ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد؛ در چهارمین روز از طرح محدودیت‌های کرونایی، گشت مشترک بازرسی از نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا با حضور بازرسان فرمانداری، اداره صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و نیروی انتظامی انجام و ٩ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

براساس این اعلام، در این طرح نظارتی که در راستای اجرای اعمال محدودیت برای گروه‌های صنفی ۳و ۴ انجام گرفت، به ١٢ واحد صنفی نیز اخطار پلمب داده شد.

با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح استان تهران و قرار گرفتن این کلانشهر در وضعیت قرمز و چندین استان و شهر و شهرستان، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت هایی را از روز شنبه اول آذرماه ۹۹ تصویب و ابلاغ کرد.

تعطیلی تمام اصناف غیرضرور و ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد از جمله این موارد است.

به گزارش ایرنا، با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح استان تهران و قرار گرفتن این کلانشهر در وضعیت قرمز و چندین استان و شهر و شهرستان، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت هایی را از روز شنبه اول آذرماه ۹۹ تصویب و ابلاغ کرد.

تعطیلی تمام اصناف غیرضرور و ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد از جمله این موارد است.

شهرستان ملارد با ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در غرب تهران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا