تلاش سازمان نظام وظیفه برای افزایش حقوق سربازان


تلاش سازمان نظام وظیفه برای افزایش حقوق سربازان

رئیس سازمان نیروهای مسلح گفت: تلاش می‌کنیم تا حقوق سربازان حداقل 60 درصد حقوق کارمندان نیروهای مسلح شود.

تلاش سازمان نظام وظیفه برای افزایش حقوق سربازان

به گزارش خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره حقوق سربازان اظهار کرد: ماده ۴۹ قانون خدمت وظیفه عمومی این موضوع را مشخص کرده است و در قانون گفته شده حداقل حقوق سرباز باید حداقل ۶۰ و حداکثر ۹۰ درصد حقوق پایه باشد.

وی گفت‌: حداقل حقوق کارکنان نیروهای مسلح حدود دو میلیون و سیصد هزار تومان است و حداقل حقوق سربازان هم بر اساس این میزان از حقوق تعیین می‌شود.

سردار مهری با بیان اینکه پایه‌های حقوق ها متفاوت هستند، گفت: بر اساس مدرک تحصیلی هر یک از سربازان پایه حقوق متفاوت است و حداقل آن ۵۰۰ هزار تومان است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد: سربازانی که مدرک تحصیلی آنها دیپلم است حدوداً ۳۰۰ تومان می گیرند و حقوق بستگی به تحصیلات و درجه خدمتی است که در سربازی به سربازان داده می‌شود و البته به متاهلان حق تأهل هم داده می‌شود.

وی گفت: همچنین آنهایی که در مناطق عملیاتی باشند هم مبلغ بیشتری می گیرند ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده نیروی انتظامی مکاتباتی کردندو تلاش می‌کنند تا حقوق سربازان افزایش یابد و به حداقل ۶۰ درصد حقوق کارکنان نیروهای مسلح برسد.

وی گفت : بنده هم به عنوان خادم سربازان در سطح کشور از دولت محترم و مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌کنم که به این خواسته به حق سربازان توجه شود.

مهری با اشاره به افزایش حقوق سربازان در سال ۹۹ گفت: در سال ۹۹ حدود ۲۵ درصد به حقوق سربازان اضافه شده است همچنین پیگیر هستیم که حداقل ۶۰ درصد حقوق سرباز به آنها تعلق گیرد.

بیشتر بخوانید

آخرین مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم ۹۸ اعلام شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر