بایدن انتصاب جمهوری‌خواهان در دولت خود را بعید ندانست


بایدن انتصاب جمهوری‌خواهان در دولت خود را بعید ندانست

شفقنا- رئیس جمهوری منتخب آمریکا انتصاب اعضای حزب جمهوری خواه در دولت خود را بعید ندانسته و تاکید کرد که هدف وی، متحد بودن کشورش است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، «جو بایدن»، رئیس جمهوری منتخب آمریکا که به عنوان نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد، امروز (چهارشنبه) […]

بایدن انتصاب جمهوری‌خواهان در دولت خود را بعید ندانستبایدن انتصاب جمهوری‌خواهان در دولت خود را بعید ندانست

شفقنا- رئیس جمهوری منتخب آمریکا انتصاب اعضای حزب جمهوری خواه در دولت خود را بعید ندانسته و تاکید کرد که هدف وی، متحد بودن کشورش است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، «جو بایدن»، رئیس جمهوری منتخب آمریکا که به عنوان نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد، امروز (چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه خبری «ام اس ان بی سی» این کشور اعلام کرد که انتصاب نمایندگانی از حزب جمهوری خواه در دولت آینده خود را بعید نمی داند.

بایدن در این مصاحبه و در پاسخ به این پرسش که آیا انتصاب جمهوری خواهان در دولت جدید آمریکا امکان پذیر است، گفت: بله، هنوز مناصب مختلف زیادی داریم که باقی مانده اند؛ هدف ما این است که کشور متحد و یکپارچه باشد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «نووستی» روسیه، رئیس جمهوری منتخب آمریکا همچنین به این پرسش که آیا این مسئله ارزش انتظار اعلام چنین انتصاباتی در آینده نزدیک را دارد، این چنین پاسخ داد: نه در آینده نزدیک.

شایان ذکر است که پیش از این نیز آمریکا برخی اوقات شاهد انتصاب مسئول از احزاب دیگر در دولت های مختلف بوده جایی که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری کنونی و جمهوری خواه این کشور، شماری از اعضای حزب دمکرات را به عنوان مشاور خود منصوب کرد در حالی که دست کم شش وزیر جمهوری خواه نیز در دولت «باراک اوباما»، رئیس جمهوری سابق و دمکرات فعالیت کردند.

خبر اصلی را در آر.تی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید