خبر خوش برای اسکوچیچ و هواداران تیم ملی


خبر خوش برای اسکوچیچ و هواداران تیم ملی

در تازه‌ترین رده ‌بندی تیم ‌های ملی فوتبال جهان، تیم ملی ایران با یک پله صعود به رده بیست و نهم جهان صعود کرد. نوشته خبر خوش برای اسکوچیچ و هواداران تیم ملی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر خوش برای اسکوچیچ و هواداران تیم ملی

تیم ملی ایران در رده بندی فیفا یک پله صعود کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۹
خبر خوش برای اسکوچیچ و هواداران تیم ملی

در تازه‌ترین رده ‌بندی تیم ‌های ملی فوتبال جهان، تیم ملی ایران با یک پله صعود به رده بیست و نهم جهان صعود کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت‌ های ملی فوتبال جهان در ماه نوامبر به پایان رسید و تیم ملی ایران در این ماه تنها یک بازی دوستانه برگزار کرد و توانست بوسنی را با دو گل کاوه رضایی و مهدی قائدی شکست دهد. با این حال تیم ملی فوتبال کشورمان در رده ‌بندی تیم ‌های ملی فوتبال جهان با یک پله صعود در رده ۲۹ جهان و دوم آسیا قرار گرفت.

فدراسیون جهانی فوتبال تازه ‌ترین رده ‌بندی تیم‌‌های ملی فوتبال جهان را امروز (پنجشنبه ۶ آذر) اعلام کرد که بر این اساس شاگردان دراگان اسکوچیچ با ۱۴۹۲ امتیاز و یک پله صعود، در رتبه ۲۹ جهان ایستادند.

در رده ‌بندی ماه نوامبر، جایگاه پنج تیم اول فوتبال جهان تغییر نکرده و تیم ‌ملی بلژیک همچنان صدرنشین فوتبال جهان است و تیم ‌های فرانسه و برزیل نیز در رتبه ‌های دوم و سوم قرار دارند.

در بین تیم‌های آسیایی نیز ژاپن در رده ۲۷ جهان و نخست قاره کهن قرار دارد و کره جنوبی با ایستادن در رده ۳۸ جهان، پس از ایران در رتبه سوم برترین تیم ‌های آسیایی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان