تازه واردها صاحب امتیاز شدند؛ شاگردان یحیی در کویر بی گلی گیر کردند! + برنامه و نتایج /جدول


تازه واردها صاحب امتیاز شدند؛ شاگردان یحیی در کویر بی گلی گیر کردند! + برنامه و نتایج /جدول

هفته سوم لیگ برتر فوتبال با کسب نخستین امتیاز برای تیم های تازه وارد لیگ برتر همراه شد.

گروه ورزشی جی پلاس، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال تیم گل گهر سیرجان بعد از دو هفته موفقیت در کسب پیروزی در برابر فولاد متوقف شد و تیم های آلومینیوم و مس رفسنجان هم اولین امتیازات لیگ برتری خود را کسب کردند.

گل گهر یک - فولاد یک

دو تیم بالا نشین لیگ برتر در هفته سوم در سیرجان به مصاف هم رفتند که تیم شش امتیازی گل گهر در دقیقه هشت توسط گادوین منشا به گل رسید. تیم میزبان از روی ضربه پنالتی توانست از فولاد پیش بیفتد و به کسب سومین برد پیاپی در این فصل امیدوار باشد اما این اتفاق رخ نداد. قبل از پایان نیمه اول و در دقیقه 41 محمد قاسمی نژاد گل تساوی را به ثمر رساند. فولاد این شانس را داشت که به مانند بازی قبل برابر استقلال در دقایق پایانی از روی ضربه پنالتی به گل برتری برسد اما ساسان انصاری پنالتی را از دست داد تا بازی با تساوی یک یک به پایان برسد.

سایپا یک- نساجی صفر

سایپا که در دو بازی گذشته خود از کسب برد باز ماند در خانه به مصاف نساجی مازندران رفت. شاگردان ابراهیم صادقی در پایان این دیدار موفق شدند اولین سه امتیاز فصل خود را کسب کنند و به اوضاع شان در جدول سروسامان بدهند. تک گل این بازی را محسن مسلمان در دقیقه 65 به ثمر رساند. سایپا با این برد پنج امتیازی شد و نساجی هم چهار امتیازی ماند.

استقلال یک - ماشین سازی صفر

بعد از یک بازی پرحاشیه در خوزستان شاگردان محمود فکری در تیم استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای ماشین سازی تبریز بودند. در این دیدار بازیکنان جدید این تیم از جمله رشید مظاهری و محمد نادری در ترکیب اصلی قرار گرفتند. در حالی که استقلال برای زدن گل به حریف دچار مشکل شده بود هرویه میلیچ از روی ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه ماشین سازی را باز کرد. در حالی که میهمان فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت اما در این امر ناکام ماند تا این دیدار با پیروزی یک بر صفر استقلال همراه شود. استقلال با این برد شش امتیازی شد.

آلومینیوم صفر- مس رفسنجان صفر

دو تیم تازه وارد و بدون امتیاز لیگ برتر در هفته سوم لیگ به یکدیگر رسیدند و در نهایت این دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند تا اولین امتیاز خود را کسب کنند. با این حال آن ها کماکان از زدن گل در لیگ برتر ناکام ماندند.

شهرخودرو یک- صنعت نفت آبادان یک

شهرخودروی سه امتیازی که بازی هفته گذشته خود را واگذار کرده بود در مشهد به مصاف صنعت نفت آبادان رفت. شاگردان مهدی رحمتی ابتدا در دقیقه 82 توسط معراج پورتقی به گل رسید و در حالی که ثانیه های پایانی بازی طی می شد تیم میهمان توسط طالب ریکانی دقیقه 94 گل تساوی را به ثمر رساند و در نهایت دو تیم به یک امتیاز قناعت کردند.

ذوب آهن یک - پیکان یک

در یکی از جالب ترین بازی های هفته سوم که VAR را وارد لیگ ایران کرد شاگردان رضایی و تارتار در اصفهان به مصاف هم رفتند که این جدال برنده ای نداشت. تیم میهمان توسط ابراهیم صالحی در دقیقه 33 به گل رسید اما دو دقیقه بعد میلاد جهانی گل تساوی را برای ذوب آهن به ثمر رساند. در یکی از صحنه‌های بازی، اشتباه داوری در اعلام پنالتی به ضرر ذوب‌آهن باعث ایجاد جنجال در نیمکت این تیم شد. کادر فنی ذوب‌آهن به شدت به این صحنه اعتراض کردند. رحمان رضایی در کنار زمین شدیدا به داور دیدار اعتراض کرد و آرام و قرار نداشت. داور دیدار بعد از این که صحنه پنالتی را از دوربین‌های صدا و سیما مشاهده کرد، نظر خود را عوض کرد و پنالتی را برگرداند. بازیکنان تیم پیکان به شدت اعتراض کردند و امیر روستایی از پیکان کارت زرد دریافت کرد.

پرسپولیس صفر - نفت مسجد سلیمان صفر

در آخرین بازی هفته سوم لیگ برتر در روز دوم پرسپولیس در دومین بازی خارج از خانه خود به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت و این بار هم از زدن گل در جریان بازی ناکام ماند. در این دیدار که گل محمدی به خاطر اخراج در بازی گذشته نتوانست روی نیمکت بنشیند از روی سکوها نظاره گر تساوی خارج از خانه تیمش بود. در این مسابقه پرسپولیس در دقیقه 40 صاحب ضربه پنالتی شد اما سیامک نعمتی این موقعیت را از دست داد.

تراکتور- سپاهان

این بازی به دلیل براش سنگین برف به تعویق افتاد. در صورت فراهم بودن شرایط جوی در شهر تبریز مسابقه تراکتور و سپاهان فردا [جمعه ۷ آذر] ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام آغاز می‌شود.

هفته سوم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
گل گهر 1 1 فولاد چهارشنبه 5 آذر 16:10
سایپا 1 0 نساجی چهارشنبه 5 آذر 16:20
استقلال 1 0 ماشین سازی چهارشنبه 5 آذر 16:15
آلومینیوم 0 0 مس چهارشنبه 5 آذر 16:30
شهرخودرو 1 1 صنعت نفت پنج شنبه 6 آذر 15:45
ذوب آهن 1 1 پیکان پنج شنبه 6 آذر 16:20
تراکتور سپاهان پنج شنبه 6 آذر به روز بعد موکول شد
نفت مسجد سلیمان 0 0 پرسپولیس پنج شنبه 6 آذر 16:35
هفته چهارم لیگ برتر
تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
ماشین سازی گل گهر دوشنبه 10 آذر 16:30
فولاد آلومینیوم دوشنبه 10 آذر 16:35
پرسپولیس شهرخودرو دوشنبه 10 آذر 16:15
مس تراکتور سه شنبه 11 آذر 16:10
سپاهان سایپا سه شنبه 11 آذر 16:20
صنعت نفت ذوب آهن سه شنبه 11 آذر 16:40
پیکان استقلال سه شنبه 11 آذر 16:15
نساجی نفت مسجد سلیمان سه شنبه 11 آذر 16:10
تازه واردها صاحب امتیاز شدند؛ شاگردان یحیی در کویر بی گلی گیر کردند! + برنامه و نتایج /جدول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دست رد انگلیس به سینه نتانیاهو درباره سپاه پاسداران