ست قرمز هانیه توسلی در کنار محمدرضا گلزار + عکس و فیلم


ست قرمز هانیه توسلی در کنار محمدرضا گلزار + عکس و فیلم

رکنا: عکسی از هانیه توسلی با پوششی خاص و محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، عکسی و فیلم پشت صحنه سریال عاشقانه 2 از محمد رضا گلزار و هانیه توسلی در نمایی از سریال عاشقانه 2 در فضای مجازی منتشر شده است.

سریال عاشقانه ۲ که فصل اول آن به کارگردانی منوچهر هادی تولبد شده بود به اتمام رسید و حال خبری های خوب برای علاقه مندان این سریال این است که تولید فصل دوم این مجموعه نمایش خانگی آغاز شده و مخاطبان و دنبال کنندگان آن منتظر فصل دوم آن باشند. بنا بر گفته‌های منوچهر هادی کارگردان عاشقانه، فصل دوم این سریال با عنوان گیسو تولید و پخش خواهد شد.

ست قرمز هانیه توسلی در کنار محمدرضا گلزار + عکس و فیلم

سعید جلالی نویسنده سریال گفت: این سریال در راستای همان فصل اول و ادامه‌ی آن محسوب می‌شود. بخشی از قصه به حضور بازیگران این مجموعه در فصل اول منوط است که در صورتی ‌که در فصل جدید حضور نیابند قصه با تغییرات مواجه می‌شود.

سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری در تهران مقابل دوربین رفت و محمدرضا گلزار و هومن سیدی دو بازیگری بودند که در اولین روزهای تصویربرداری مقابل دوربین این سریال رفتند.

ست قرمز هانیه توسلی در کنار محمدرضا گلزار + عکس و فیلم

منوچهر هادی کارگردان و محمدرضا گلزار بازیگر سریال گیسو تصاویری از این سریال را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند. این تصاویر در ششمین روز از فیلمبرداری سریال گیسو گرفته شده است و هومن سیدی و محمدرضا گلزار در این سریال مقابل دوربین رفتند.محمدرضا گلزار در فصل اول سریال عاشقانه ایفاگر نقش سهیل بود و هومن سیدی نقش پیمان را در این سریال بازی میکرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط