خیال هواداران پرسپولیس راحت شد ؛ یک برد تا میانگین قهرمانی


خیال هواداران پرسپولیس راحت شد ؛ یک برد تا میانگین قهرمانی

تیم پرسپولیس در بازی دیروز برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد اما این تیم با یک برد در هفته چهارم می تواند به روند چهار ساله خود یعنی میانگین دو امتیاز برای قهرمانی برگردد . نوشته خیال هواداران پرسپولیس راحت شد ؛ یک برد تا میانگین قهرمانی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خیال هواداران پرسپولیس راحت شد ؛ یک برد تا میانگین قهرمانی

بازگشت پرسپولیس به روند میانگین دو امتیاز در هر بازی با برد برابر شهرخودرو
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰
خیال هواداران پرسپولیس راحت شد ؛ یک برد تا میانگین قهرمانی

تیم پرسپولیس در بازی دیروز برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد اما این تیم با یک برد در هفته چهارم می تواند به روند چهار ساله خود یعنی میانگین دو امتیاز برای قهرمانی برگردد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیتجه تساوی برابر نفت مسجدسلیمان برای بسیاری از هواداران پرسپولیس ناامید کننده بود. اما شاید بالاتر از نتیجه، نمایش پرسپولیسی ها بود که به دل تقریبا هیچ کدام از طرفداران این تیم ننشست و سبب شد تا پس از بازی نیز کم و بیش صدای انتقاد از این نمایش به گوش برسد.

اما حتی این نتیجه تساوی هم برای سرخ ها، آنچنان بد نبوده است. پرسپولیس اکنون ۵ امتیازی است؛ دو امتیاز از بازی های خانگی گرفته و ۳ امتیاز را هم با غلبه بر صنعت نفت در ورزشگاه آزادی به دست آورد. بنابراین اگر قرمزها در بازی با شهرخودرو به پیروزی برسند، به همان روند خوب قبلی بازخواهند گشت و میانگین ۲ امتیاز در هر بازی را به خود اختصاص خواهند داد.

البته پس از شهرخودرو، بازی های به مراتب سخت تر نظیر تقابل با استقلال و سپاهان نیز فراخواهند رسید و بدون تردید شاگردان یحیی گل محمدی نیاز دارند تا با غلبه بر تیم های دیگر، شرایط را برای خود عادی نگه دارند.ا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید