مقام سابق رژیم صهیونیستی: ترور فخری‎زاده کار اسرائیل یا آمریکاست


مقام سابق رژیم صهیونیستی: ترور فخری‎زاده کار اسرائیل یا آمریکاست

مدیرکل سابق وزارت امور استراتژیک رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ترور شهید فخری‌زاده کار این رژیم یا آمریکاست.

مقام سابق رژیم صهیونیستی: ترور فخری‎زاده کار اسرائیل یا آمریکاستبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، مدیرکل سابق وزارت امور استراتژیک رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ترور شهید فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای ایران فقط می تواند کار اسرائیل یا آمریکا باشد.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که یوسی کوبروسر، مدیرکل سابق وزارت امور استراتژیک رژیم صهیونیستی می‌گوید «فخری‌زاده، سلیمانی برنامه هسته‌ای ایران بود.»

مدیرکل سابق وزارت امور استراتژیک رژیم صهیونیستی می‌افزاید: حادثه‌ای از این دست را فقط اسرائیل و آمریکا می‌توانند انجام داده باشند.

محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری صنایع دفاعی کشورمان، عصر امروز جمعه در میدان خلیج فارس آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت.

به گفته شاهدان محلی ابتدای غروب امروز جمعه یک درگیری در منطقه آبسرد آغاز شده که منجر به تبادل آتش میان دو طرف می شود. در این درگیری خودروی اول با آر پی جی مورد هدف قرار گرفته و به خوردروی دوم هم تیر اندازی شده است.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان جمعه شب در توییتی با اشاره به ترور دانشمند کشورمان در دماوند گفت: «تروریست‌ها امروز یک دانشمند برجسته ایران را ترور کردند. این بزدلی - که نشانه‌های جدی از نقش اسرائیل در آن دیده می‌شود - نشانگر جنگ‌طلبی از سر استیصال مرتکبین این اقدام است.

ایران جامعه بین‌المللی - خصوصا اتحادیه اروپا - را به پایان دادن استاندارد‌های دوگانه شرم‌آور خود و محکوم کردن این عمل تروریستی دولتی فرامی‌خواند.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد