ابلاغ وضعیت تعطیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی


ابلاغ وضعیت تعطیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی

غلامی با ابلاغ بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، شرایط تعطیلی مجموعه‌های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را اعلام کرد.

ابلاغ وضعیت تعطیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر جمعه با ابلاغ بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، شرایط و الزام‌های تعطیلی مجموعه‌های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را اعلام کرد.

در این بخشنامه آمده است:

«روسای محترم دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری

سلام علیکم

پیرو ابلاغیه‌های قبلی در خصوص کاهش حضور اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی در شرایط ناشی از همه‌گیری بیماری کوئید ۱۹، با توجه به دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی و به منظور کاهش حداکثری زنجیره انتقال بیماری در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی، ضروری است در بازه زمانی ۹۹/۹/۸ الی ۹۹/۹/۱۴، تمام موسسات ضمن تعطیل فعالیت‌های جاری، توجه به برگزاری کلاس‌ها به صورت الکترونیکی، با کمترین تعداد همکار و تداوم پروژه‌های ضروری تحصیلات تکمیلی به تشخیص رئیس موسسه و با رعایت کامل شیوه نامه ‌های بهداشتی کرونا فعالیت خود را ادامه دهند، به نحوی که در ایام یاد شده کار‌های محوله به صورت دورکاری انجام و خللی در کار‌های ضروری ایجاد نشود.

در خصوص همکاران ستاد وزارت عتف نیز حضور مدیران با تشخیص معاونان و روسای مراکز و حضور کارکنان با تشخیص مدیران واحد‌های مربوطه انجام می‌شود. سایر کارکنان به صورت دورکاری فعالیت‌های خود را انجام خواهند داد.»

انتهای پیام/

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل