روحانی شهادت شهید فخری زاده را تسلیت گفت


روحانی شهادت شهید فخری زاده را تسلیت گفت

تهران-ایرنا- رییس جمهوری در پیامی با تسلیت شهادت محسن فخری زاده تاکید کرد: این حادثه تروریستی و مذبوحانه ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده ملت ایران در برابر حرکت علمی و افتخارات و توانمندی های ملت بزرگ ایران و شکست های پی در پی آنان در منطقه و دیگر عرصه‌های سیاسی جهان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: یکبار دیگر دستان پلید استکبار جهانی با مزدوری رژیم غاصب صهیونیستی به خون فرزندی از فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم آغشته شد و ملت ایران را در غم و اندوه از دست دادن دانشمندی پرتلاش فرو برد.

روحانی تاکید کرد: بی‌شک این حادثه تروریستی و مذبوحانه ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده ملت ایران در برابر حرکت علمی و افتخارات و توانمندی‌های ملت بزرگ ایران و شکست‌های پی در پی آنان در منطقه و دیگر عرصه‌های سیاسی جهان بوده و عمق خباثت و کینه آنان را همچون دیگر اقدامات غیر انسانی، در اذهان جهانیان زنده کرد.

رییس جمهوری یادآور شد: دشمنان زبون ملت ما بدانند با شهادت امثال دکتر محسن فخری‌زاده نه تنها خللی در اراده جوانان و دانشمندان ایران اسلامی در پیمودن مسیر رشد شتابنده علمی و فتح قله‌های افتخار ایجاد نخواهد شد، بلکه عزم آنان را در ادامه راه این شهید گران‌قدر مصمم‌تر خواهد کرد و خون شهیدانمان جوشان و خروشان باقی خواهد ماند.

وی در این پیام تاکید کرد: بی‌تردید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ایثار و تلاش روزافزون و بهره‌گیری از همکاران و شاگردان این شهید والامقام جای خالی این دانشمند خدوم را پر خواهد کرد.

رییس جمهوری گفت: اینجانب با درود به روح مطهر این شهید بزرگوار و ابراز همدردی با خانواده محترم ایشان، این ضایعه را به جامعه علمی کشور و مردم انقلابی ایران تسلیت عرض می کنم و برای عموم بازماندگان ایشان صبر و اجر از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟