امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد


امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

زاهدان- ایرنا- امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان با صدور بیانیه‌ای ترور محسن فخری‌زاده را ناجوانمردانه و ظالمانه توصیف و این اقدام را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایرنا در پیام مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی که نسخه‌ای از آن روز شنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: خبر ترور ناجوانمردانه و ظالمانه‌ محسن فخری‌زاده از مدیران برجسته وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و یکی از برترین دانشمندان هسته‌ای کشورمان باعث تأسف و تألم گردید.
بنده این جنایت آشکار را به شدت محکوم می‌کنم و برای شهید محسن فخری‌زاده مغفرت تامه و علو درجات از بارگاه الهی مسئلت دارم. خداوند به بازماندگان مرحوم اجر و صبر عنایت کند و عوامل ترور ایشان را به سزای اعمالشان برساند.

به گزارش ایرنا تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو