ملی‌پوش پاراتیراندازی: از تجربه ریو در توکیو بهره می‌گیرم


ملی‌پوش پاراتیراندازی: از تجربه ریو در توکیو  بهره می‌گیرم

تهران- ایرنا- دارنده مدال نقره تیراندازی بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا گفت: از تجربه پارالمپیک ریو استفاده خواهم کرد تا در توکیو به بهترین نتیجه برسم.

«سمیرا ارم» روز شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضورش در دومین پارالمپیک متوالی اظهار داشت: در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو کم‌تجربه بودم و نتوانستم جایگاه مناسبی کسب کنم اما با تجربه پارالمپیک ریو و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به توکیو خواهم رفت و به دنبال آن هستم تا بهترین نتیجه را برای کاروان ایران به ارمغان آورم. البته این ساده نیست بلکه نیاز به تمرین مستمر و اردوهای طولانی داریم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. متأسفانه شیوع ویروس کرونا موجب شده تا از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ هیچ تمرین گروهی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه پارالمپیک ریو یکی از طلایی‌ترین دوران پاراتیراندازی ایران بود، افزود: در این دوره «ساره جوانمردی» ۲ مدال طلا در کسب کرد که یک اتفاق خیلی بزرگ در ورزش ایران بود. آن نتایج درخشان نتیجه تمرینات فشرده‌ای بود که پیش از پارالمپیک ریو انجام شد. فدراسیون جانبازان و انجمن پاراتیراندازی این دوره نیز به دنبال برگزاری اردو بودند که متاسفانه شیوع و فراگیری ویروس کرونا موجب لغو آن شد. اکنون نیز به دنبال آن هستیم که پس از مجوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تمرینات را از سر بگیریم.

دارنده مدال نقره تیراندازی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با اشاره به تمریناتش در زمان شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ هیچ تمرین گروهی نداشتیم و تمریناتم را به ‌صورت انفرادی در محیط خانه انجام می‌دهم. مربیان و کادر فنی به ‌صورت آنلاین بر تمرینات نظارت دارند. همچنین کمیته ملی پارالمپیک برنامه لازم را در اختیارم قرار داده تا بتوانم با آمادگی کامل در تمرینات گروهی شرکت کنم. همه ورزشکاران مثل من چشم‌انتظار پایان کرونا هستند تا بدون ترس و استرس گام به تمرینات گروهی بگذارند.

ارم در خصوص مسابقات رکوردگیری در فدراسیون جانبازان و معلولین، گفت: من و چند ملی‌پوش دیگر در این رکوردگیری شرکت نکردیم زیرا برای سایر اعضای تیم ملی بود.

وی در پایان گفت: پارالمپیک متفاوت از همه مسابقات و برای هر ورزشکاری رویا است، چون کسب مدال در آن رسیدن به بالاترین قله افتخار هر رشته‌ای محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری