ب ام و از نسخه الکتریکی شاسی بلند محبوب X3 رونمایی کرد (+عکس)


موبنا؛ مازیار دانیالی – ب ام و یکی از محصولات جدید خود در کلاس کراس اوور را با نام iX3 معرفی کرده که با توجه به نامگذاری محصول می توان انتظار یک اکس3 الکتریکی را داشت. آی اکس3 تفاوت خاصی با مدل بنزینی اکس3 ندارد فقط جزئیات افزوده جدید تلاش می کند تا تاکیدی بر ویژگی های الکتریکی این محصول داشته باشد. آی اکس3...

موبنا؛ مازیار دانیالی ب ام و یکی از محصولات جدید خود در کلاس کراس اوور را با نام iX3 معرفی کرده که با توجه به نامگذاری محصول می توان انتظار یک اکس3 الکتریکی را داشت. آی اکس3 تفاوت خاصی با مدل بنزینی اکس3 ندارد فقط جزئیات افزوده جدید تلاش می کند تا تاکیدی بر ویژگی های الکتریکی این محصول داشته باشد.

آی اکس3 فقط در نمونه محور عقب ارائه می شود و برای آن از باتری 74 کیلووات ساعتی استفاده شده است. در آزمایش های واقعی برد حرکتی 460 کیلومتر ثبت شده است. با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، ظرفیت باتری طی 34 دقیقه از 0 به 80 درصد می رسد. با 10 دقیقه شارژ نیز قابلیت پیمایش 100 کیلومتر برای این ب ام و فراهم خواهد شد.

میزان خروجی پیشرانه برابر با 282 اسب بخار و گشتاور برابر 295 پوندفوت است. در بخش جعبه دنده نیز همانند بسیاری از محصولات الکتریکی بازار از جعبه دنده تک سرعته اتوماتیک استفاده شده است. خودرو طی 6.8 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز برابر با 180 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

قیمت پایه این محصول برابر با 66300 دلار است.

منبع: عصرایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات