فعالیت سامانه بارشی در بوشهر شدت می‎گیرد


فعالیت سامانه بارشی در بوشهر شدت می‎گیرد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فعالیت سامانه بارشی که از روز پنجشنبه هفته گذشته در این استان آغاز شده از فردا شدت می‏‌گیرد.

پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی در این استان تاکنون ایستگاه‌ فرودگاهی بهرگان دیلم با ثبت ۱۳۵ و جم با ۱.۸ میلیمتر بیشترین و کمترین میزان بارش را داشته‌اند و میزان بارش در خارگ، دیلم، بوشهر، گناوه، برازجان، عسلویه، دیر نیز به ترتیب ۶۹، ۶۲، ۵۸، ۵۷، ۴۱، ۳.۵ و ۲.۵ میلیمتر گزارش شده‌است.

وی بیان کرد: دریا تا روز دوشنبه در استان بوشهر مواج و متلاطم پیش بینی شده و دریانوردان باید از تردد غیر ضرور اجتناب و در صورت تردد، ایمنی را رعایت کنند.

مساعدی ادامه داد: همچنین با نوجه به پیش بینی بارش‌‏های رگباری با از صعود به ارتفاعات اجتناب و برای حفاظت از محصولات کشاورزی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه در استان بوشهر است.

مساعدی اظهار داشت: بنابراین در این مدت به تناوب در برخی ساعت‎ها آسمان ابری گاهی همراه با وزش بادها به طور نسبی شدید تا شدید، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ از پدیده‌های غالب در این استان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول