دشمن در پی خشکاندن سرچشمه نیروهای دانشمند ایران است


دشمن در پی خشکاندن سرچشمه نیروهای دانشمند ایران است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: دشمن به دنبال خشکاندن سرچشمه قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی و ایران وابسته به نیروهای انقلابی، جهادی و دانشمند خود نظیر شهید فخری‌زاده است.

دشمن در پی خشکاندن سرچشمه نیروهای دانشمند ایران است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا قاسمی‌نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، درباره ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده، اظهار کرد: عامل اصلی این قبیل ترورها که از سوی ایادی خودفروخته و افراد وابسته به استکبار جهانی صورت می‌گیرد، مقابله با پیشرفت‌ها و عزت و اقتدار ایران اسلامی است، چرا که دشمن تاب و تحمل این پیروزی‌ها را ندارد.

وی با اشاره به اینکه ایران در زمینه فناوری، پزشکی، هسته‌ای و موشکی از سوی این دانشمندان در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای خوش‌درخشیده است، افزود: از آن‌جا که استکبار توانایی رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد، به انجام این دست اقدامات متوسل می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان با تأکید بر صیانت از جان دانشمندان، گفت: در هر جای جهان دسترسی به دانشمندان هسته‌ای و صنعتی به‌راحتی قابل امکان نیست و تمام امکانات برای حفظ سلامتی آنان بسیج می‌شود، بنابراین هر روزنه‌ای که دسترسی به این دانشمندان را فراهم می‌کند باید بست و همواره باید در برابر دشمنان انقلاب هوشیار باشیم.

وی اظهار کرد: دشمن برای ترور دانشمندان در وهله اول اطلاعاتی را از آنان به‌دست آورده، آن‌گاه وارد عملیات ترور می‌شود، با کمی دقت می‌توان فهمید که دشمن به دنبال خشکاندن سرچشمه قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی و ایران وابسته به نیروهای انقلابی، جهادی و دانشمند خود نظیر شهید فخری‌زاده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به اینکه مردم ایران به بلوغ سیاسی، فکری و اجتماعی رسیده‌اند، بیان کرد: مردم ما فهمیده‌اند که این تروها با هدف ضربه زدن به نظام است، هر ایرانی از این اقدام متأثر شده و آن‌را محکوم می‌کند و قطعاً ملت ایران خواستار مقابله با افراد مزدور است؛ چه هزینه‌ها و خون‌هایی بابت ثمر نشستن امثال شهید فخری‌زاده ریخته شده است.

قاسمی‌نژاد در پایان گفت: مردم می‌دانند که دشمن همان دشمن است، فقط رنگ عوض می‌کند و هسته آن یکی است که یک روز در میدان مذاکره و روزی دیگر با ترور خود را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول