گزینه های پرسپولیس ، همچنان بدون تیم ؛ سرخپوشان در نیم فصل بمب می ترکانند ؟


گزینه های پرسپولیس ، همچنان بدون تیم ؛ سرخپوشان در نیم فصل بمب می ترکانند ؟

ایمان سلیمی و رضا شکاری که در فصل نقل و انتقالات مدنظر تیم پرسپولیس بودند ، همچنان بدون تیم هستند و این احتمال وجود دارد که در نیم فصل جذب سرخپوشان تهرانی شوند. ‌ نوشته گزینه های پرسپولیس ، همچنان بدون تیم ؛ سرخپوشان در نیم فصل بمب می ترکانند ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گزینه های پرسپولیس ، همچنان بدون تیم ؛ سرخپوشان در نیم فصل بمب می ترکانند ؟

احتمال جذب رضا شکاری و ایمان سلیمی از سوی پرسپولیس در نیم فصل با توجه به بدون تیم بودن این بازیکنان
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۰
گزینه های پرسپولیس ، همچنان بدون تیم ؛ سرخپوشان در نیم فصل بمب می ترکانند ؟

ایمان سلیمی و رضا شکاری که در فصل نقل و انتقالات مدنظر تیم پرسپولیس بودند ، همچنان بدون تیم هستند و این احتمال وجود دارد که در نیم فصل جذب سرخپوشان تهرانی شوند. ‌

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات ، تلاش زیادی کرد که چند بازیکن دیگر را هم جذب کند اما بنا به دلایلی موفق به انجام این کار نشد .

ایمان سلیمی یکی از بازیکنانی بود که یحیی گل محمدی قصد داشت او را جایگزین شجاع خلیل زاده بکند اما به دلیل مشکلات حقوقی که باشگاه تراکتور با این بازیکن داشت ، در نهایت یکی از بهترین مدافعان فصل قبل موفق نشد که پرسپولیسی شود . سلیمی هنوز با هیچ تیم داخلی و خارجی قراردادی را امضا نکرده است ‌.

یکی دیگر از بازیکنانی که از تراکتور جدا شد و عملا اعلام کرد که قصد دارد پرسپولیسی شود ، رضا شکاری بود .

سرخپوشان اما به دلیل اینکه لیست لیگ برتری شان پرشده بود و اولویت اصلی آن ها هم جذب بازیکن در خط دفاع و خط حمله بود ، از جذب شکاری منصرف شدند . شکاری که فصل قبل هم در آستانه پرسپولیسی شدن بود اما به یکباره سر از تراکتور در آورد ، در فصل گذشته عملکرد مطلوبی در تیم تراکتور نداشت و در حال حاضر هم با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده است .

از طرف دیگر رضا قوچان نژاد هم که در نقل و انتقالات به پرسپولیس نزدیک شده بود ، در چند هفته اخیر در بازی های تیم زووله یک دقیقه هم بازی نکرده است و به طور کامل نیمکت نشین بوده است و اگر این روند ادامه پیدا کند ، به احتمال فراوان در نیم فصل از تیم هلندی جدا خواهد شد .

با توجه به مشکلات پرسپولیس در بعضی از خطوط به ویژه خط دفاع و خط حمله و همچنین پاداش آسیایی هنگفتی که در انتظار پرسپولیس است ، این احتمال وجود دارد که در نیم فصل چند بازیکن مطرح جذب سرخپوشان تهرانی شوند .

البته در صورت قهرمانی پرسپولیس در آسیا و حضور احتمالی در جام باشگاه های جهان به طور قطع هم سرخپوشان تمایل بیشتری برای جذب بازیکن خواهند داشت و هم بازیکنان برای حضور در این تورنمنت بزرگ ترغیب خواهند شد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403