کشف یک تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی


کشف یک تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۱۵۳ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۹ هزار و ۲۳۰ لیتر سوخت قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است، افزود: ماموران در این زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی نیز ۷۱ قاچاقچی را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری ۸۰ سارق طی هفته گذشته، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۸۴ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

فرشید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته ۱۶۰ خودرو و ۸۱ موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰۵ کیلو و۴۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک کامیون در شهرستان خوسف خبر داد.

فرشید افزود: مأموران یگان امداد شهرستان خوسف هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون کشنده مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از کامیون ۳۰۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و در این رابطه راننده کامیون را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری مردم در این زمینه با نیروی انتظامی تداوم یابد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان