عوامل حمله خشن به شهروند تهرانی دستگیر شدند/دستگیری 117 سارق در جنوب شرق تهران


عوامل حمله خشن به شهروند تهرانی دستگیر شدند/دستگیری 117 سارق در جنوب شرق تهران

سرهنگ محمد بلیسی از دستگیری 117 سارق در جنوب شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرقت خشن یکی از پدیده هایی است که به شدت امنیت روانی شهروندان را در ماه های اخیر خدشه دار کرده است. جرمی که مقابله با آن در دستور پلیس پایتخت قرار گرفته است و در این رابطه دستگیری های متعددی صورت گرفته است. سرقت های خشنی که غالبا با هدف سرقت اموال گران قیمت و خودرو رقم می خورد و جان شهروندان را به شدت به خطر می اندازد.

سرهنگ محمد بلیسی، سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: در عملیات این واحد پلیسی 117 سارق در چند روز اخیر در پایتخت دستگیر شدند و از این افراد 118 فقره اموال سرقتی و 14 خودروی سرقتی کشف شده است.

او افزود: سه نفر از این افراد در حین سرقت خودرو به صاحب خودرو حمله ور شده و موجب مجروحیت شدید صاحب خودرو می شوند که در بیمارستان بستری شده است. این افراد با چاقو به صاحب خودرو در شرق تهران حمله ور شده اند و در حین فرار با تیراندازی عوامل انتظامی متوقف می شوند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اکثر افرادی که دستگیر شده اند سابقه سرقت و زندانی شدن را در پرونده خود دارند. یک اسلحه جنگی نیز از این افراد کشف شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در محله افسریه یک مالخر دستگیر شد. وی در محل دستگیری 4 میلیارد ریال اموال مسروقه نگهداری می کرد که دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ بلیسی در پایان گفت: در عملیات اخیر کلانتری محله غیاثی تهران، یک باند حرفه ای سرقت موتورسیکلت زمین گیر شدند که بارها سابقه سرقت داشته اند و پس از دستگیری با خرد کردن موتورسیکلت قطعات آن را در بازار به فروش می رساندند. اعضای این باند جهت ادامه تحقیقات و تکمیل پرونده به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند.

//انتهای پیام: 3

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی