برگزاری دوره های کارآفرینی در راستای طرح ملی ایران قوی 


برگزاری دوره های کارآفرینی در راستای طرح ملی ایران قوی 

میثم زارع گفت: فعالیت های کانون حول محور طرح ملی ایران قوی در حال برگزاری است و یکی از برنامه های کانون توجه به اشتغال جوانان محله مسجد است و در همین راستا در حال برگزاری دوره آموزش جوشکاری است.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های کانون در ایام کرونایی، گفت: فعالیت های کانون حول محور طرح ملی ایران قوی در حال برگزاری است و یکی از برنامه های کانون توجه به اشتغال جوانان محله مسجد است و در همین راستا در حال برگزاری دوره آموزش جوشکاری است.






مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: جوانان مسجدی با شرکت در این دوره آموزشی مهارت های لازم در زمینه جوشکاری را فرا می گیرند و می توانند برای خود اشتغال ایجاد کنند.





وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در این ایام برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم در رشته های روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم است که با توجه به شرایط موجود در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شوند.






مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج ابراز کرد: هدف از برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم، آشنایی کودکان، نوجوانان و جوانان با معارف و انس با قرآن کریم و همچنین تلاوت صحیح آیات قرآن کریم است.






وی اظهار کرد: علاوه بر این به منظور ارتقای سطح مطالعه در بین اهالی محله مسجد، طرح ملی شنبه های کتاب در حال اجرا است و در همین راستا در بین اقامه نماز مغرب و عشاء کتاب های مفید و ارزشمند معرفی می کنیم.






زارع اضافه کرد: از دیگر فعالیت های کانون برگزاری مسابقه کتابخوانی است که به صورت خلاصه نویسی از یک کتاب برگزار می‌شود.





مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج در خاتمه با اشاره به اجرای مداوم سه شنبه های تکریم، عنوان کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون علی رغم مشکلات مالی اما هر هفته این طرح را با تجلیل از خانواده های معظم شهدا، کادر درمان و بهداشت، خادمین مسجد، جوانان و نخبگان و خیرین برگزار کرده ایم و در بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی نیز از مسئول کتابخانه و کتابدار کانون تجلیل شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر