یک پیشنهاد برای حجت الاسلام پناهیان، حاج حسین و رفقا!


یک پیشنهاد برای حجت الاسلام پناهیان، حاج حسین و رفقا!

ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان دوباره دلواپسان همیشگی تعامل و عاشقان پوشالی جنگ را جریح کرده تا یک صدا با ترامپ، نتانیاهو و رفقا عرب شان بر طبل درگیری بکوبند، حجت الاسلام پناهیان، بردار علیرضا پناهیان روحانی معروف دیروز حتی فرمایش نمودند که مسئولان از جنگ با آمریکا می ترسند ولی مردم نه! وی در تجمع دیروز قم در اعتراض‌ به ترور شهید محسن...

نواندیش- رضا امیری: ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان دوباره دلواپسان همیشگی تعامل و عاشقان پوشالی جنگ را جریح کرده تا یک صدا با ترامپ، نتانیاهو و رفقا عرب شان بر طبل درگیری بکوبند، حجت الاسلام پناهیان، بردار علیرضا پناهیان روحانی معروف دیروز حتی فرمایش نمودند که مسئولان از جنگ با آمریکا می ترسند ولی مردم نه!

وی در تجمع دیروز قم در اعتراض‌ به ترور شهید محسن فخری‌زاده می‌گوید: اگر شما مسئولان کشور از جنگ با آمریکا می‌ترسید مردم غیور ما نمی‌ترسند.

از سوی دیگر کیهان حاج حسین آقا نیز نسخه همیشگی خودش برای هر مساله ای را که شامل موشک باران حیفا و ابوظبی می شود از گنجه بیرون کشیده و بار دیگر فرمان حمله صادر نمودند، روزنامه کیهان با اشاره به نقش اسراییل در ترور شهیدفخری زاده نوشت: اگر نقش رژیم اسرائیل در ترور شهید عظیم‌الشأن فخری‌زاده برای شورای عالی امنیت ملی ایران به اثبات برسد و البته همه شواهد این را نشان می‌دهد، ما لزوماً باید آنچنان ضربه‌ای به این رژیم بزنیم که موضوع حمله به نیروها یا مراکز ایرانی در هر کجا که باشند از آبسرد تا کاراکاس - از دستور کار هر دشمنی برای همیشه خارج شود.

یک پیشنهاد برای حجت الاسلام پناهیان، حاج حسین و رفقا!

در ادامه این مطلب هم آمده: ما در مواجهه با اسرائیل چند نوبت اعلام کرده‌ایم اگر اسرائیل دست از پا خطا کند حیفا را می‌زنیم. الان با فرض اثبات نقش رژیم صهیونیستی در این شهادت عظیم، می‌توانیم این تهدید را عملیاتی کنیم اما نه به این معنا که به عملیاتی دراندازه اقدام موشکی که علیه پایگاه نظامی عین‌الاسد داشتیم، بسنده کنیم و نه با ملاحظات آن عملیات، بلکه به این معنا که به طور واقعی شهر مهم بندری حیفا را آنچنان مورد حمله قرار دهیم که علاوه بر انهدام تاسیسات با تلفات سنگین انسانی نیز توأم باشد تا بازدارندگی ما به «نقطه اطمینان» برسد.


اقدام واکنشی ایران اگر هوشمند و دقیق اجرا شود، قطعاً به بازدارندگی می‌رسد چرا که آمریکا و رژیم اسرائیل و عوامل آن به هیچ وجه آمادگی شرکت در یک جنگ و مواجهه نظامی را ندارند و این به معنای واقعی کلمه بر پرونده جنگ و ترور در منطقه ما نقطه پایان می‌گذارد.

زنده باد بر کیهان که حداقل در بند پایانی این دستورالعمل بر واکنش هوشمند و دقیق اشاره کرده، اما آیا این واکنش هوشمند و دقیق موشک باران حیفا است؛ الله اعلم!

همه ما از ترور دانشمند گرانقدر و این شهید والا مقام ناراحت و خشمگین ایم و همه خواستار مجازات عوامل آن هستیم، مجازاتی که انشاالله به زودی محقق هم خواهد شد و دشمن از جا و زمانی که متوجه نباشد پاسخ خود را دریافت خواهد کرد، اما واقعا چرا برخی از آقایان تا این حد راحت صحبت از جنگ می کنند، بلا شک همه ما در صورتی که به کشورمان تعرضی صورت بگیرد لحظه ای در دفاع درنگ نمی کنیم اما اینکه بخواهیم از هر بهانه ای برای جنگ افروزی بهره بگیریم واقعا باعث تعجب است، چطور می شود برخی آقایان در داخل تا این حد راحت هم صدا با نتانیاهو خواهان جنگ باشند، واقعا فرق آنها با رفقای منطقه ای ترامپ که تشنه جنگ اند چیست؟ آیا امثال حاج آقا پناهیان که آنقدر راحت به نمایندگی از مردم دم از جنگ می زنند از مضرات و خطرات جنگ آگاهی ندارند، اگر دارند پس چرا این گونه با دشمنان هم صدایی می کنند!

امروز به لطف رشادت شهدای قهرمان مدافع حرم، حاج قاسم و همرزمانش جمهوری اسلامی ایران به همسایگی مرزهای فلسطین اشغالی رسیده است، چیزی که اتفاقا باعث عصبانیت صهیونیست ها شده و این چنین آن ها را به واکنش های کور مثل ترور واداشته حالا اگر برخی آقایان تا این حد تشنه جنگیدن هستند بسم الله ما پیشنهاد می کنیم در صورت امکان هر یک از آن ها را با یک قبضه سلاح در مرزهای جولان رها کنند تا شخصا برای انتقام عازم خاک فلسطین اشغالی شده و هر طور که مصلحت می دانند حیفا را به خاک و خون بکشند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس