مولوی سلامی ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد


مولوی سلامی ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

زاهدان- ایرنا- نماینده مردم اهل سنت سیستان‌وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا در بیانیه مولوی نذیر احمد سلامی که نسخه‌ای از آن روز یکشنبه به ایرنا نمابر شد آمده است: خبر شهادت دانشمند هسته‌ای و مجاهد نستوه دکتر محسن فخری‌زاده باعث تألم و تأثر خاطر اینجانب گردید. این ضایعه عظیم را به پیشگاه رهبری فرزانه نظام، خانواده معزز شهید و مردم سرفراز ایران تسلیت عرض می‌کنم. بی‌شک شهادت مدال افتخاری است که خداوند منان به نیکان زمانه ارزانی می‌دارد.
دشمنان اسلام و مسلمین باید بدانند که به هیچ وجه توان خاموش کردن نور الهی را ندارند و سرنوشتی جز تباهی عایدشان نمی‌شود و نور الهی پرنورتر از همیشه بر پهنه هستی می‌تابد و ظلمات را از بین می‌برد.

به گزارش ایرنا تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان