عکس ؛ تصویری جالب از خالکوبی امید نورافکن


عکس ؛ تصویری جالب از خالکوبی امید نورافکن

امید نورافکن برای دومین بازی متوالی توسط نویدکیا در پست مدافع چپ به میدان رفت. نوشته عکس ؛ تصویری جالب از خالکوبی امید نورافکن اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ تصویری جالب از خالکوبی امید نورافکن

امید نورافکن دوباره در پست مدافع چپ به میدان رفت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۷
عکس ؛ تصویری جالب از خالکوبی امید نورافکن

امید نورافکن برای دومین بازی متوالی توسط نویدکیا در پست مدافع چپ به میدان رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید نورافکن جوان که در پنجره تابستانی قراردادش را به مدت سه فصل با سپاهان تمدید کرد، یکی از سرمایه‎‌های باشگاه اصفهانی به شمار می‌رود و رفته رفته در حال پیدا کردن جایگاه خود در ترکیب فصل جدید سپاهان است.

امید نورافکن ستاره پیشین استقلال که فصل گذشته توسط امیرقلعه نویی به عنوان زوج مهدی کیانی به میدان می‌رفت، در سیستم ۳-۳-۴ جدید سپاهان به عنوان مدافع چپ تیم بازی می کند و در دو بازی گذشته با تغییراتی که نویدکیا ایجاد کرده، پیام نیازمند موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده است.

امید نورافکن که بازیکنی جنگنده به شمار می‌رود، در جریان دیدار برابر تراکتور اینطور در جریان بازی و در چند صدم ثانیه در این حالت خاص قرار گرفت تا سوژه بسیار خوبی برای عکاسان کم تعداد این مسابقه هم فراهم کرده باشد.

امید نورافکن پس از گل سجاد شهباززاده خوشحالی مشابهی با این عکس در کنار سایر بازیکنان سپاهان برپا کرد و پس از طلسم شکنی طلایی پوشان در یادگار امام، بار دیگر امید اینطور با مشت‌های گرده کرده، خوشحالی خود را با عکاسان به اشتراک گذاشت.

نورافکن که همواره در مصاحبه‌های خود از پدرش به نیکی یاد می‌کند و به نقش او در موفقیت‌هایش تاکید دارد، در پایان بازی برابر تراکتور که با کسب سه امتیاز برای سپاهان همراه شد، خالکوبی روی دست خود را به عکاسان نشان داد.

عکس ؛ تصویری جالب از خالکوبی امید نورافکن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس