احداث میدان، تردد اتوبوس‌ها در پایانه شهید سروری تهران را تسهیل کرد


احداث میدان، تردد اتوبوس‌ها در پایانه شهید سروری تهران را تسهیل کرد

تهران- ایرنا- شهردار منطقه 19 اعلام کرد:‌ تردد اتوبوس‌ها از پایانه شهید سروری به بزرگراه شهید چراغی با احداث میدان جدید تسهیل شد.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی روز یکشنبه با اشاره به انجام بازدیدهای میدانی از وضعیت ترافیکی پایانه شهید سروری و درخواست شورایاران منطقه برای احداث میدان در محدوده این پایانه گفت: پیش از این اتوبوس‌ها در تردد به خیابان انقلاب و دسترسی به بزرگراه شهید چراغی دچار مشکل بودند که با اجرای اصلاح هندسی و ایجاد ۶۰۰ متر میدان در روبروی پایانه شهید سروری، این مشکل مرتفع شد.

وی در بخش دیگری از اجرای خط کشی محوری در بزرگراه شهید تندگویان خبر داد و افزود: این عملیات به منظور افزایش ایمنی و تسهیل تردد خودروها در این محور بزرگراهی به طول ۴۰ کیلومتر در دو باند رفت و برگشت صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۱۹ ادامه داد: همچنین به منظور کاهش مخاطرات ناشی از تصادفات احتمالی در بزرگراه‌ها، نزدیک به ۶۰۰ گاردریل در محورهای بزرگراهی محدوده این منطقه طی آبان ماه تعویض و نصب شد.

به گفته توکلی نصب ۲۰۰ استوانه، ۱۰۰ بشکه ایمنی و نیز ۴۵ تابلوی انتظامی در معابر داخلی منطقه از دیگر اقدامات ترافیکی در راستای نگهداشت شهر طی روزهای گذشته است.

به گزارش ایرنا، منطقه ۱۹ شهرداری تهران با وسعت ۸۹ کیلومتر مربع در جنوب شهر تهران واقع شده که با مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۲۰ همجوار است.

این منطقه از شمال به اتوبان جوانه، از جنوب به اتوبان آزادگان، از شرق به اتوبان نواب، خیابان بهمنیار و از غرب به اتوبان آیت الله سعیدی محدود می‌شود؛ منطقه ۱۹ تهران از بافتی قدیمی برخوردار است و شامل محله‌های متعددی می‌باشد.

منطقه ۱۹ دارای ۵ ناحیه و ۱۲ محله است که خانی آباد نو، شهرک شریعتی، عبدل آباد، نعمت آباد، صالح آباد، دولتخواه، شهرک احمدیه و شهرک بخارائی از جمله محلات این منطقه است.

همچنین کوره‌های آجر پزی، میدان تره‌بار مرکزی شهر تهران، بهشت زهرا، مرقد مطهر امام راحل (ره)، مرکز خرید و فروش همگانی خودرو از مکان‌های شاخص در این منطقه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم