مونیکا رامبو ؛ انتقام جوی جدید مارول در فاز پنجم


مونیکا رامبو ؛ انتقام جوی جدید مارول در فاز پنجم

رسانه کلیک – مونیکا رامبو یک پلیس معمولی و درستکار است که پس از مواجهه با انرژی فرا بعدی و کسب نیروی فرا انسانی، به یکی از قدرتمندترین انتقام جویان MCU تبدیل می شود. مونیکا رامبوی جوان (آکیرا اکبر) نخستین بار در فیلم کاپتان آمریکا نشان داده شد، اما فاز پنجم دنیای سینمایی مارول احتمالا […] نوشته مونیکا رامبو ؛ انتقام جوی جدید مارول در فاز پنجم...

رسانه کلیک – مونیکا رامبو یک پلیس معمولی و درستکار است که پس از مواجهه با انرژی فرا بعدی و کسب نیروی فرا انسانی، به یکی از قدرتمندترین انتقام جویان MCU تبدیل می شود.

مونیکا رامبوی جوان (آکیرا اکبر) نخستین بار در فیلم کاپتان آمریکا نشان داده شد، اما فاز پنجم دنیای سینمایی مارول احتمالا از این شخصیت به عنوان یک انتقام جوی جدید در کاپتان مارول 2 استفاده خواهد کرد. با توجه به اینکه فصل بعدی MCU (بعد از رویداد Infinity) وارد عرصه فیلم های جدید مارول می شود، ایده قهرمانان بیشتر برای تیم انتقام جویان چندان هم دور از انتظار نیست. به نظر می رسد که موضوع مهم تر در این میان برای مارول، تنوع بیشتر در بین قهرمانان است.

مونیکا رامبو در واقع دختر ماریان رامبو (لاشانا لینچ)، خلبان نیروی هوایی و البته بهترین دوست کارول دنورز است.رامبوی جوان نیز همانند مادر خود، رابطه نزدیکی با دنورز داشته و او را با نام خاله کارول خطاب می کرد. مونیکای کوچک پس از شنیدن خبر مرگ دنورز از لحاظ احساسی در هم شکست، اما همیشه در دل خود به زنده بودن خاله کارول امیدوار بود. بالاخره پس از بازگشت دنورز به زمین، مونیکا و کارول هم دیگر را پیدا کردند و دختر جوان به دنورز کمک کرد تا خاطرات خود را به بیاد آورد و لباس کاپیتان مارول را به تن کند. به هر حال، دنورز مجددا به منظور یافتن خانه ای برای اسکرولز، زمین را ترک کرده و از مونیکای جوان جدا شد. تا اینجای کار، مونیکا تنها یک کودک ساده و معمولی در دنیای مارول است، اما به یک ابرقهرمان در کامیک های مارول تبدیل می شود. پس از مواجهه با یک دستگاه عجیب و تماس با انرژی فرابعدی، مونیکا رامبو قدرت های فرا انسانی پیدا می کند. پس از این حادثه، او می تواند انرژی را دستکاری کرده و بدن خود را به شکل های مختلف انرژی تبدیل کند. مونیکا خیلی زود به تیم انتقام جویان ملحق شده و حتی در گذشته رهبری این تیم را بر عهده گرفت. با این که مونیکا رامبو در کامیک های مارول با نام کاپیتان مارول ظاهر شده (حتی پیش از تخصیص این لقب به کارول دنورز)، اما فوتون، پالسار، و در حال حاضر اسپکتروم از دیگر اسامی او هستند.

تیونا پریس برای هنرنمایی در نقش رامبوی بزرگسال در فاز چهارم انتخاب شده است. او همچنین برای نخستین بار در سریال دیزنی پلاس WandaVision (سال 2021) ظاهر خواهد شد. قدرت های شگفت انگیز مونیکا، وی را به یک ابر قهرمان تمام عیار، و به احتمال زیاد، انتقام جوی بعدی در کاپیتان مارول 2 تبدیل می کند.

مونیکا رامبو ؛ انتقام جوی جدید مارول در فاز پنجم

مونیکا رامبو ؛ انتقام جوی جدید مارول در فاز پنجم

بسیاری از پلات های واندا ویژن هنوز به طور کامل آماده پخش نشده اند، با این حال تریلر سریال علاوه بر مسئله خمیدگی زمان، به بازگشت ویژن از مرگ (پس از کشته شدن به دست تانوس در فیلم انتقام جویان: جنگ بی پایان) نیز اشاره می کند. اسکارلت ویچ بدون شک یکی از قدرتمندین ابرقهرمانان دنیای مارول است و این احتمال که رستاخیز ویژن، خواسته یا ناخواسته به دست او اتفاق بیافتد اصلا بعید نیست. اگر واندا قادر است تا افراد را از مرگ بازگرداند پس احتمالا توانایی اعطای قدرت فراطبیعی به آن ها را نیز دارد. به همین دلیل برخورد و تقابل رامبو با اسکارلت ویچ می تواند منبع اصلی قدرت های او باشد؛ به خصوص اینکه یکی از سنگ های قیمتی ابدیت یعنی Mind Stone در اختیار ویژن است.

اگر به خاطر داشته باشید شخصیت کاپیتان مارول نخستین بار در فیلم انتقام جویان: پایان بازی مجددا پا به کره خاکی گذاشت. به همین خاطر انتظار می رود که داستان Captain Marvel 2 عمدتا روی زمین اتفاق بیافتد. اگر دنورز از مجددا با مونیکا دیدار کرده و از توانایی های ابرقهرمانی او آگاه شود به عنوان یک راهنما، راه و رسم تبدیل شدن به یک انتقام جوی واقعی را به او آموزش خواهد داد.

همانطور که می دانید اخیرا شایعاتی در رابطه با ساخت یک قسمت ویژه از Avengers منتشر شده که محوریت داستان آن حول ابرقهرمانان زن می چرخد. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، کاراکتر مونیکا رامبو نیز به احتمال زیاد به این مجموعه اضافه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است