همزیستی عجیب مرد استرالیایی با عنکبوت غول پیکر!


همزیستی عجیب مرد استرالیایی با یک عنکبوت خرچنگی غول پیکر که وارد خانه اش شده بود او را به سوژه رسانه ها تبدیل کرد.

به گزارش شریان نیوز، آیا تا به حال یک سوسک را در خانه خود دیده اید که در کنار شما مشغول چرخیدن باشد؟ آیا یک مارمولک را در آشپزخانه خود مشاهده کرده اید؟ آیا یک عنکبوت غول پیکر را در سقف حمام خود مشاهده کرده اید؟ برای بیشتر افراد پاسخ این سوالات، بله است. اما اگر از شما پرسیده شود دوست دارید با یکی از این جانوران هم اتاق شوید قطعا پاسخ بسیاری به این پرسش خیر خواهد بود.

اما به تازگی یک مرد استرالیایی با همزیستی مسالمت آمیز خود با یک عنکبوت خرچنگی غول پیکر به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «جِیک گِرِی» بیش از ۱ سال است با این عنکبوت که وارد خانه اش شده بود زندگی می‌کند. او به تازگی تصاویری از این عنکبوت غول پیکر را در صفحه فیسبوک «شناسایی عنکبوت‌های استرالیایی» منتشر کرد. در توضیح این تصاویر آمده که یکی از شهروندان با این عنکبوت خرچنگی غول پیکر که بیش از یک سال است وارد خانه‌اش شده زندگی می‌کند. این تصاویر پس از انتشار در این پیج مورد توجه کاربران قرار گرفت و بیش از ۱۳۱ هزار لایک دریافت کرده است.

همزیستی عجیب مرد استرالیایی با عنکبوت غول پیکر!

انتشار این تصاویر با واکنش کاربران که برخی از آن‌ها طنز بود همراه شد. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: «چقدر ترسناک، این عنکبوت هم اندازه بشقاب غذای من است.» کاربر دیگری خطاب به جیک نوشت: «چقدر کرایه خانه از این عنکبوت دریافت می‌کنی؟»

همزیستی عجیب مرد استرالیایی با عنکبوت غول پیکر!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا