بهترین راهکار بهبود رابطه جنسی چیست؟


قطعا زمانی که اسم عمل جراحی آورده می‌شود یا زمانی که وارد اتاق عمل می‌شویم، ترس سراسر وجودمان را می‌گیرد حتی اگر به‌دلیل عمل زیبایی به اتاق عمل رفته باشیم.

بهترین راهکار بهبود رابطه جنسی چیست؟شفاآنلاین>سلامت جنسی>همه ما به‌دنبال زیبایی بیشتر هستیم تا بتوانیم اعتماد به نفس بالاتری داشته باشیم و از زیبایی خود احساس خوبی به دست آوریم. انجام عمل‌های زیبایی واژن امروزه محبوبیت زیادی بین خانم‌ها پیدا کرده است؛ چراکه در رفع نقص‌های واژن و هرچه زیباتر شدن آن بسیار تاثیرگذار است.


به گزارش شفاآنلاین:عمل لابیاپلاستی با لیزر، یکی از اقداماتی است که برای زیبایی واژن انجام می‌گیرد و بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار دارد. انجام لابیاپلاستی با استفاده از لیزر موجب شده که بدون نیاز به بیهوشی و به‌صورت سرپایی این عمل زیبایی پرطرفدار را به‌راحتی انجام گیرد.


همه ما به‌دنبال زیبایی بیشتر هستیم تا بتوانیم اعتماد به نفس بالاتری داشته باشیم و از زیبایی خود احساس خوبی به دست آوریم. انجام عمل‌های زیبایی واژن امروزه محبوبیت زیادی بین خانم‌ها پیدا کرده است؛ چراکه در رفع نقص‌های واژن و هرچه زیباتر شدن آن بسیار تاثیرگذار است.




بهترین راهکار بهبود رابطه جنسی چیست؟


چرا خانم‌ها تمایل به انجام لابیاپلاستی با لیزر را دارند؟


این عمل زیبایی صرفا برای افرادی که به‌دلیل پیری یا افزایش سن دچار تغییراتی در واژن شده‌اند انجام نمی‌گیرد، بلکه برای بسیاری از خانم‌های جوان که به‌دلیل بزرگ بودن لابیاهای خود تمایل دارند، لابیای کوچکتری داشته باشند، انجام خواهد شد.

به‌طور کلی واژن از دو لابیای مینور (لابیای داخلی) و لابیای ماژور (لابیای بیرونی) تشکیل شده است. در اغلب مواقع خانم‌ها از پزشک درخواست دارند که لابیای مینور کوچک‌تر شود. در صورت نیاز و صلاحدید پزشک علاوه بر لابیای مینور در لابیای ماژور نیز تغییراتی ایجاد خواهد شد.


نکاتی که جهت آمادگی قبل از لابیاپلاستی باید بدانید


قبل از هرگونه اقدامی ابتدا باید اطلاعات خود را در زمینه این نوع روش درمانی افزایش دهید. در ادامه نکات مهم را برای شما ذکر خواهیم کرد:


مصرف داروهایی از قبیل آسپرین، ناپروکسن، ایبوپروفن، ویتامین E و سایر مکمل‌ها را با مشورت پزشک قطع کنید؛ چراکه این داروها خون شما را رقیق‌تر می‌کند و منجر به خونریزی و کبودی بیش از حد می‌شود.

حداقل یک هفته قبل از لابیاپلاستی باید از مصرف سیگار خودداری کنید؛ زیرا نیکوتین موجود در سیگار گردش خون و روند بهبودی را مختل می‌کند.

همچنین قبل و بعد از لابیاپلاستی الکل مصرف نکنید.

روز قبل از عمل لابیاپلاستی آب زیادی بنوشید.

لابیاپلاستی با لیزر را سرپایی انجام دهید


قطعا زمانی که اسم عمل جراحی آورده می‌شود یا زمانی که وارد اتاق عمل می‌شویم، ترس سراسر وجودمان را می‌گیرد حتی اگر به‌دلیل عمل زیبایی به اتاق عمل رفته باشیم. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل به انجام عمل لابیاپلاستی را دارید و به‌دلیل ترس از اتاق عمل از انجام آن صرف نظر کرده‌اید، باید به شما این مژده را بدهیم که می‌توانید این عمل زیبایی را بدون نیاز به بیهوشی و اتاق عمل، تنها با استفاده از لیزر در کلینیک انجام دهید.


بهترین راهکار بهبود رابطه جنسی چیست؟

لابیاپلاستی با لیزر به‌صورت سرپایی برای خانم‌ها انجام می‌گیرد. تنها با استفاده از بی‌حسی موضعی طی یک ساعت اقدامات لازم را انجام می‌دهند. با استفاده از ماژیک جراحی خط‌هایی دقیق برای مشخص کردن قسمتی که نیاز به کوچک‌تر شدن دارند، استفاده می‌شود. در واقع دیگر خطایی وجود نخواهد داشت.


پس از آنکه با استفاده از لیزر لابیاها را کوچک کردند، برای بیمار بخیه جذبی استفاده می‎شود. پس از یک الی دو ساعت بیمار می‌تواند بدون هیچ مشکلی به خانه بازگردد.


تغییراتی که پس از عمل لابیاپلاستی با لیزر مشاهده می‌کنید


بیماران ممکن است پس از عمل، کبودی و تورم را مشاهده کنند که کاملا طبیعی است. تورم و کبودی‌ها ممکن است تا دو هفته باقی بماند و پس از دو هفته بهبود یابد.


داروهای مسکن ممکن است منجر به یبوست بیماران شود که جز شایع‌ترین تغییراتی است که پس از عمل زیبایی واژن گزارش می‌شود که در این مواقع برای بیمار داروهای ملین تجویز خواهد شد.


علاوه بر این می‌توانید به‌روش‌های ساده و آسان مانند مصرف سبزیجات و میوه چنین مشکلی را برطرف کنید. همچنین اگر می‌خواهید که تورم را کاهش دهید، هر 20 دقیقه یکبار یخ در ناحیه موردنظر نظر قرار دهید، اما به این نکته توجه داشته باشید که یخ نباید مستقیم روی واژن و لابیاها قرار بگیرد.


به نکات پس از لابیاپلاستی توجه کنید تا روند بهبودی سریع‌تری داشته باشید


طی نقاهت تا 6 هفته نباید رابطه جنسی و همچنین فعالیت ورزشی مانند دوچرخه سواری، پیلاتس و وزنه برداری انجام گیرد.

اغلب افراد پس از یک هفته می‌توانند فعالیت عادی و روزمره خود را انجام دهند.


افرادی که شغل پرفعالیت و سنگین دارند، باید مدت بیشتری استراحت کنند تا با شرایط مطلوب به کار خود ادامه دهند.


بیماران پس از روز دوم و سوم می‌توانند دوش بگیرند، اما نباید تا 4 هفته از وان استفاده کنند.


تا 4 هفته از نباید لباس تنگ و جذب پوشیده شود.


نگران میل جنسی پس از انجام لابیاپلاستی نباشید


نگرانی در مورد حس جنسی پس از لابیاپلاستی (drmaliherohani.com/laser-labiaplasty) دغدغه بسیاری از بانوان است که می‌خواهند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند. لازم است بدانید که کلیتوریس اصلی‌ترین اندام در تحریک جنسی است و اعصاب حسی فراوانی دارد.


در بسیاری از افراد که لابیاهای بزرگ دارند، به‌علت داشتن پوست اضافه یا چین خوردگی پوست در این ناحیه کلیتوریس تحریک پذیری بسیار کمی حین نزدیکی دارد که با انجام لابیاپلاستی و برداشتن پوست اضافه، کلیتوریس نمایان‌تر می‌شود و تحریک پذیری افزایش خواهد یافت.


بنابراین عمل لابیاپلاستی با لیزر نه تنها منجر به کاهش میل جنسی و تحریک پذیری نمی‌شود، بلکه تحریک پذیری افزایش خواهد یافت.


بهترین راهکار بهبود رابطه جنسی چیست؟


مزایای لابیاپلاستی


زیبایی واژن

لابیاهای بزرگ معمولا رنگ تیره‌ای داشته و نمای خوبی در واژن ندارند. علاوه بر کوچک‌تر شدن لابیاها، تیرگی لابیاها نیز برطرف خواهد شد که نقش مهمی در زیبایی واژن دارد.


راحتی بیشتر

گاهی به‌دلیل بزرگی لابیاها خانم‌ها فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری را نمی‌توانند به‌راحتی انجام دهند که پس از این عمل با اینگونه مشکلات روبه‌رو نخواهند شد.


اعتماد به نفس بیشتر و افزایش لذت جنسی

اغلب افرادی که دارای لابیای بزرگ هستند، در رابطه جنسی اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند که با رفع این مشکل میل و رضایت جنسی افزایش خواهد یافت.


پوشیدن لباس‌های تنگ بدون هیچ مشکلی

اگر لابیاها خیلی بزرگ باشد، هنگام پوشیدن شلوار جین یا دیگر شلوارهای جذب، حس آزاردهنده‌ای خواهید داشت. زمانی که لابیا کوچکتر شود، به‌راحتی می‌توانید هر لباس جذبی را بپوشید.


قطعا انجام این عمل پرطرفدار زمانی که به دست متخصص زنان و زایمان در کرج انجام گیرد، بهترین نتیجه به ارمغان خواهد آورد.


اگر شما به‌دنبال زیبایی بیشتر در واژن هستید و می‌خواهید اعتماد به نفس از دست رفته خود را مجددا به دست آورید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن