400 واحد صنفی در فردیس اخطار دریافت کردند


400 واحد صنفی در فردیس اخطار دریافت کردند

کرج - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس گفت: 400 واحد صنفی این شهرستان به دلیل بی توجهی به اجرای محدودیت های کرونایی اخطار دریافت کردند.

علیرضا افتخاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های بازرسی، ۱۵ واحد صنفی متخلف را طی ۱۰ روز گذشته به تعزیرات حکومتی معرفی کردند ضمن آنکه پایش ها به لحاظ رعایت الزامات بهداشتی و کاهش قیمت ها به صورت مستمر در فردیس ادامه دارد.

وی اظهار داشت: ۲۰ گشت مشترک متشکل از فرمانداری، اتاق اصناف، بسیج اصناف، بهداشت، صنعت و معدن و تجارت و امثال آن نظارت بر واحدهای صنفی را به عهده دارند و طی ۱۰ روز گذشته از پنج هزار واحد صنفی این شهرستان بازدید شد.

افتخاری با بیان اینکه همه باید برای قطع انتقال زنجیره ویروس کرونا همکاری کنند ، گفت: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا،اصناف باید همکاری بیشتری با تیم های بازرسی کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، این محدودیت‌ها شامل مشاغل گروه یک شامل نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، مواد پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها و تعمیرگاه‌ها و لوازم یدکی و مشاغل فنی نمی‌شود.

شهرستان فردیس ۲۲ هزار واحد صنفی فعال دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟