بیش از 2 هزار و 700 تن کالای اساسی درهرمزگان توزیع می‌شود


بیش از 2 هزار و 700 تن کالای اساسی درهرمزگان توزیع می‌شود

بندرعباس- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: 2 هزار و 759 تن انواع کالای اساسی شامل مرغ، روغن، برنج و شکر به منظور تنظیم بازار و حمایت از مردم در این استان درحال توزیع است.

خلیل قاسمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از روند توزیع این اقلام اساسی در سطح شهر بندرعباس افزود: در این راستا ۸۸۹ تن شکر، ۷۵۰ تن برنج هندی، ۶۰۰ تن روغن و ۵۲۰ تن حواله مرغ منجمد به هرمزگان تخصیص یافته که تاکنون ۲۲۰ تن مرغ منجمد و ۵۰۶ تن برنج هندی در استان توزیع شده است.

وی بیان داشت: توزیع این اقلام اساسی در بندرعباس مرکز استان و در سایر شهرستان‌های هرمزگان طبق اطلاع رسانی‌های انجام شده به مردم در حال انجام است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان با اشاره به جذب سهمیه روغن اظهارداشت: با تلاش و همکاری دستگاه قضایی کشتی‌های حامل روغن خام که از لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه بودند با همکاری دادستانی رفع و تخلیه این کالا در بندر شهید رجایی انجام و به کارخانجات استان جهت فرآوری و توزیع در شهرستان‌هایی که کمبود داشتند، ارسال شد.

قاسمی گفت: در استان هرمزگان سه شبکه توزیع روغن نباتی از طریق فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای ، فروشگاه‌های منصف و سایر واحدهای صنفی پیش بینی شد که با همکاری نیروهای بسیجی در طرح همیاران بازرس در استان کار توزیع انجام می‌شود.

وی همچنین به وضعیت گوشت قرمز در استان هرمزگان پرداخت و گفت: پیشنهاد شده به منظور ساماندهی بازار تامین گوشت قرمز و همچنین نظارت و کنترل قیمت آن، با مسوولیت جهاد کشاورزی تا سطح عمده فروشی از طریق کشتارگاه‌های استان صورت گیرد.

این مسوول ادامه داد: با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان از شنبه ۱۵ آذرماه سالجاری واردات گوشت قرمز از استان‌های همجوار به هرمزگان تنها با مجوز جهاد کشاورزی امکان پذیر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا