بیوگرافی سمیرا حسینی

بیوگرافی کامل سمیرا حسینی + عکس های جدید

نامسمیرا
نام خانوادگیحسینی
تاریخ تولد28 آذر 1363
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمجرد
تحصیلاتلیسانس تئاتر
شغلبازیگر،کارگردان،نویسنده
سالهای فعالیت1385 تا اکنون

سمیرا حسینی کیست؟

سمیرا حسینی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 28 آبان 1363 در تهران است و حدود 36 سال سن دارد. وی در خانواده ای 6 نفره متولد و بزرگ شده است و 2 برادر و 1 خواهر دارد.

شروع فعالیت بازیگری

حسینی فعالیت خود را از دوره نوجوانی و در دبیرستان با تئاتر آغاز کرد و به صورت حرفه ای تر در سال دوم دانشگاه فعالیت خود را در تئاتر ادامه داد. اگرچه خانواده اش مخالف این کار بودند!

این هنرپیشه فعالیت بازیگری خود را به صورت حرفه ای در سال 1385 با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی “صاحبدلان” به کارگردانی محمدحسین لطیفی که از شبکه اول سیما پخش شد آغاز کرده است. او در همان سال 1385 با بازی در مجموعه تلویزیونی “ما چند نفر” به کارگردانی فیاض موسوی دومین تجربه تلویزیونی خود را نیز به دست آورد. اولین حضور سمیرا حسینی در عرصه سینما با فیلم ” گیس بریده” بوده است.

تحصیلات دانشگاهی

خانم حسینی دیپلم خود را در رشته تجربی گرفته است و فارغ التحصیل رشته تئاتر، گرایش ادبیات نمایشی در مقطع لیسانس از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران می باشد.

فعالیت غیر از بازیگری

ایشان علاوه بر فعالیت اصلی خود در عرصه هنر که بازیگری می باشد به عنوان کارگردان و فیلمنامه نویس نیز فعالیت هایی داشته است. فیلم نامه “آوای گمشده” اثری است به قلم ایشان. همچنین فیلم کوتاه “چیکو” در سال 1390، تله فیلم های “چند کوچه پایین تر” و “مرغ تخم طلا”، سریال “قاب خاطره” نیز کار هایی است که ایشان کارگردان آنها بوده اند.

به علاوه او دو کلیپ با فرمت سینمایی برای مانی رهنما خواننده پاپ ساخته است. جالب است بدانید یکی از کلیپ ها در جشنواره نماهنگ فجر به نمایش درآمده است.

ازدواج و همسر

تصویری از خانم حسینی و یک مرد در فضای مجازی تحت عنوان همسر ایشان منتشر شه است که صحت این خبر در دست رس نیست. در صورت هرگونه خبری مبنی بر ازدواج ایشان این قسمت به روز رسانی خواهد شد.

نظر سمیرا حسینی در مورد بازیگری

وی معتقد است که به بازیگری به عنوان یک شغل نمی شود نگاه کرد چرا که زمان معینی برای درخشیدن در در این عرصه وجود دارد و بعد از آن دیگر حمایتی به آن شکل وجود ندارد ولی در حال حاظر او به بازیگری به عنوان یک شغل توجه دارد.

نظر سمیرا حسینی در مورد مافیای سینما

او معتقد است درهای سینما کملا بسته است و برای ورود به سینما نیاز به یک ساپورت مالی و یا انسانی وجود دارد و از طرفی وجود مافیا ورود به سینما را کاملا سخت و دشوار کرده است.شاید به همین دلیل است که خانم حسینی در عرصه بازیگری در سینما فقط در سه فیلم حضور داشته است.

علایق و خصویات

به گفته خود این بازیگر او در اوغات فراغتش به کتاب خواندن، فیلم دیدن و فکر کردن در مورد موضوعات مختلف مشغول است و موضوعات و طرح هایی را که به ذهنش می رسد به شکل مکتوب در می آورد. همچنین او به ورزش کردن علاقه دارد و مدتی از وقت خود را صرف ورزش کردن می نماید.

اینستاگرام سمیرا حسینی + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

آیکونعنوانلینک
اینستاگرام [مشاهده]
فیلم ها
تصویرعنوانسال انتشار
تصویر ندارد
دخمه1396
تصویر ندارد
خجالت نکش1396
تصویر ندارد
گیس بریده1385
سریال ها
تصویرعنوانسال انتشار
تصویر ندارد
صاحبدلان1385
تصویر ندارد
ما چند نفر1385
تصویر ندارد
پس از سالها1387
تصویر ندارد
کلانتر31388
تصویر ندارد
آسمان همیشه ابری نیست1389
تصویر ندارد
در قصه ها زندگی می کنند1395
تصویر ندارد
نوار زرد1396
تصویر ندارد
رنج پنهان1396
تصویر ندارد
روز های بهتر1396
تصویر ندارد
ترور خاموش1397