اولین مشخصات گوشی جدید شرکت TCL رونمایی شد


شرکت TCL در تلاش برای تولید گوشی هوشمند جدیدی است که به فناوری 5G مجهز بوده و سال آینده به بازار عرضه می‌شود.

اولین مشخصات گوشی جدید شرکت TCL رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت TCL یک شرکت الکترونیکی است که در سال ۲۰۱۹ دومین برند پر فروش دنیا بود. این شرکت هم اکنون با شعار "زندگی خلاق" به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در حال آماده سازی برای راه‌اندازی یک تلفن هوشمند 5G دیگر است که در آغاز سال آینده (میلادی) به بازار عرضه می‌شود. در همین راستا جزئیاتی در مورد این گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

گوشی TCL 20 5G از چه مزایایی برخوردار است؟

این گوشی جدید TCL 20 5G نامگذاری شده است، و طراحی آن با تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ و سه دوربین و یک صفحه نمایش بزرگ خواهد بود. پنل جلویی ۶.۶۷ اینچی و وضوح آن Full HD خواهد بود. روزنه‌ای در مرکز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بوده، اما صفحه این گوشی به احتمال زیاد LCD خواهد بود. گفته می‌شود دکمه روشن/خاموش این گوشی به عنوان اسکنر انگشت نیز کار می‌کند و در سمت راست گوشی درست پایین دکمه تنظیم صدا قرار دارد. در سمت چپ این گوشی دکمه‌ای قرار دارد که برای دسترسی آسان به Google تعبیه شده است.

دوربین اصلی گوشی برخلاف دیگر گوشی‌های این نسل به صورت عمودی قرار گرفته است. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین‌های دیگر این گوشی یکی ۸ و دیگری ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. حافظه داخلی این دستگاه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود و دارای یک رم ۶ گیگابایتی و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری است.

اولین مشخصات گوشی جدید شرکت TCL رونمایی شد

انتظار می‌رود شرکت TCL محصول جدید خود را در سال آینده وارد بازار کند. این شرکت به دلیل شیوع ویروس کرونا رونمایی از این گوشی را به طور حضوری لغو کرده است، اما در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه آنلاین TCL 20 5G خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

گوشی Sony Xperia 10 III اولین گوشی 5G شرکت سونی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)