قول مساعد معاون وزیر مسکن برای تأمین اعتبار 2 پروژه بازآفرینی بهارستان


قول مساعد معاون وزیر مسکن برای تأمین اعتبار 2 پروژه بازآفرینی بهارستان

تهران- ایرنا- معاون وزیر مسکن و شهرسازی صبح امروز- سه شنبه - در جریان بازدید از پروژه های بازآفرینی اورژانس اجتماعی و مجتمع فرهنگی و هنری نسیم شهر برای تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه ها به فرماندار شهرستان بهارستان قول مساعد داد.

به گزارش ایرنا احمد اصغری مهرآبادی روز سه شنبه در جریان بازدید از این پروژه ها افزود: طی نامه ای به وزیر مسکن و شهرسازی از وی درخواست مَی کنم تا هر چه زودتر با تامین اعتبار مورد نیاز این دو پروژه موافقت کند.

فرماندار شهرستان بهارستان نیز در خصوص این پروژه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اورژانس اجتماعی این شهرستان با مساحت یکهزار و ٢٠٠ متر مربع و با یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون اعتیار هزینه شده تاکنون به پیشرفت فیزیکی ٨٥ درصدی رسیده است و در صورت تامین اعتبار در سالجاری افتتاح می شود.

هادی تمهیدی افزود: عملیات اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی و هنری نسیم شهر از توابع شهرستان بهارستان نیز با زیر بنای ٢ هزار و ٢٠٠ متر مربع تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۳۷درصدی رسیده است و این پروژه نیز در صورت تامین اعتبار سال آینده در هفته دولت به بهره برداری مَی رسد.

وی ادامه داد: برای تکمیل اورژانس اجتماعی بهارستان یک میلیارد تومان و برای اولین مجتمع فرهنگی و هنری در شهر نسیم شهر ٨ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شهرستان بهارستان دارای دو بخش‌ گلستان و بوستان است که از شهرستان رباط کریم منفک شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...